فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: هشت هزار و ۹۷۰ دانش آموز استان در سال گذشته به اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده است.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۶۳
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار «جمال شاکرمی» روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش یک نشست پرمغز و تاثیرگذار در راستای حل مشکلات در حوزه تعلیم و تربیت است.

 

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی یک نگاه آرمانی به دستگاه تعلیم و تربیت دارد، ابراز کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها در راستای تقویت سیستم آموزش و پرورش استان تلاش کنند و ما هم در سپاه آنچه که در توان داشته باشیم برای تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش پای کای خواهیم آورد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: از فردا با هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش سه هزار و ۵۶۰ دانش‌آموز که در درس های آمادگی دفاعی شرکت کرده‌اند، در میدان تیر حضور خواهند یافت.

 

سردار شاکرمی با بیان اینکه در سال گذشته تحول بسیار خوبی در حوزه زیرساخت‌های راهیان نور و آمادگی کامل برای استقبال از کاروان‌ها ایجاد شد، تصریح کرد: هشت و هزار و ۹۷۰ نفر از دانش آموز استان به اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی استان در دوران دفاع مقدس اعزام شده است.

 

وی با بیان اینکه همچنین ۱۴۱۳ نفر از فرهنگیان استان نیز در اردوهای راهیان نور مشارکت داشته‌اند، گفت: طرح شهید عجمیان در راستای رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس سال گذشته در سطح بیش از ۷۵ واحد و ۴۱۰ کلاس آموزشی با مشارکت بیش از ۸۰۰ نفر از دانش آموزان استان اجرایی شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: نگاهی که در استان در حوزه زیرساختی و تنوع بخشی به رشته‌های مهارتی در سطح مدارس استان وجود دارد به طور قطع در راستای ارتقای سطح تعلیم و تربیت در استان بسیار تاثیرگذار است.

نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام با ریاست استاندار در سالن اجتماعات شهید رجایی استانداری برگزار شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار