زنجان-معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه رسانه ها در خط مقدم امیدآفرینی هستند، یادآور شد: خبرنگاران به عنوان نیروهای اصلی و افسران اصلی جهاد بزرگ در جامعه تلاش می کنند.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۵۹
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲

رسانه ها در خط مقدم امیدآفرینی هستند

سرهنگ مصطفی مرادی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با بیان اینکه در جنگ ترکیبی امروز،فعالیت های رسانه ای و تبلیغی در اولویت است،اظهار کرد:طبق فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)تبلیغ ماموریت اصلی جامعه بخصوص جامعه روحانیت است.

 

وی با بیان اینکه رهبری در سخنان خود بارها به اهمیت رسانه اشاره کرده اند،افزود:اما طبق فرموده ایشان ما در تبلیغات و کار رسانه‌ای ضعیف هستیم و به مهارت لازم برای نشان دادن پیشرفت های کشور دست نیافته ایم.

 

مرادی با اشاره به اینکه اولویت امروز نظام موضوع امید دهی و امید بخشی در جامعه است،تصریح کرد:ریشه ای ترین جهاد پرورش امید در جامعه است و رسانه در خط مقدم این جهاد است .

 

معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات مردمی و انعکاس اخبار مفید و امیدآفرین ،جامعه را نسبت به آینده نظام امیدوار می کند،گفت: این امیدآفرینی فرصت طلایی را برای نظام فراهم میکند تا بتواند به قله های پیش رو دست پیدا کند.

 

مرادی در پایان با بیان اینکه رسانه ها در خط مقدم امیدآفرینی هستند، یادآور شد: خبرنگاران به عنوان نیروهای اصلی و افسران اصلی جهاد بزرگ در جامعه تلاش می کنند.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار