مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و به شهادت رساندن مستشاران نظامی ما در حقیقت نشان دهنده استیصال و دریوزگی رژیم جنایتکار صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۶۳
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام‌والمسلمین عباس سبحانیان در مراسم بزرگداشت شهدای امنیت استان یزد که صبح امروز در مسجد روضه محمدیه برگزار شد، با بیان اینکه دو حادثه اخیر در سوریه و راسک و به شهادت‌رساندن جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سه پاسدار سپاه الغدیر استان یزد در راستای مأموریت سازمان سیا و سازمان موساد انجام گرفته است، گفت: حادثه ترویستی سیستان و بلوچستان و حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه را جدای از هم نمی‌دانیم و در یک راستا هستند.

وی ادامه داد: ما در طول چهل و چند سال گذشته از این حوادث کم نداشتیم و درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی با این وقایع از بین نمی‌رود و آنچنان ریشه‌های این درخت محکم و ثابت شده است که با این حوادث ریشه‌های این درخت تکان نمی‌خورد.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: بیش از 6 ماه است که رژیم جنایتکار، جنایت‌پیشه و کودک‌کش صهیونیست شب و روز مردم آواره، بی‌دفاع و مظلوم غزه و فلسطین را می‌کوبد و گروه گروه زنان و کودکان در زیر خروارهای خاک دفن می‌شوند و در این مدت 6 ماهه، بیش از 14 هزار کودک و 30 هزار نفر از انسان‌های بی‌گناه به دست این رژیم غاصب به شهادت رسیدند.

سبحانیان تصریح کرد: حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه و به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران در حقیقت نشان دهنده استیصال و دریوزگی رژیم جنایتکار صهیونیستی است که در این چندماه به هیچ کدام از اهداف پلید خود نرسیده است و در مقابل مقاومت مثال‌زدنی مردم فلسطین و غره قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز رژیم اشغالگر قدس هم با اعتراض بسیار شدید داخلی مواجه است و بسیاری از صهیونیست‌های شهرک‌نشین نسبت به اقدامات این رژیم اعتراضشان بلند است و ماشین جنگی صهیونیست حقیقتا به گِل نشسته است، همچنین از شمال حزب الله لبنان و از جنوب یمن مورد حمله قرار گرفته است و علاوه بر مواجه با اعتراضات داخلی، به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است و حمله به کنسولگری ایران در دمشق را دستور کار خود قرار داد تا چند روزی عمر ننگینش را به تأخیر بیندازد وگرنه حمله به سفارت در همه قوانین دنیا محکوم است.

سبحانیان اضافه کرد: حتی از نظر مجامع حقوقی بین‌المللی نیز که معمولا هم از آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها، حامیان رژیم اشغالگر و افراد ذی‌نفوذ آنها هستند حمله رژیم به سفارت یک کشور محکوم است و رژیم صهیونیستی همه قانون‌ها را زیر پا گذاشته است و این اقدامات تنفس مصنوعی به این رژیم و نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است و دارد برای حیات خود دست و پا می‌زند.

وی گفت: از طرفی نیز با حمله تروریستی در چابهار و راسک و شهادت تعدادی از پاسداران سپاه الغدیر مواجه شدیم، که حقیقتا نظرم این است که این تروریست‌های دست‌نشانده استکبار و رژیم صهیونیستی با این اقدام قصد داشتند حمله رژیم اشغالگر قدس به سفارت ایران در سوریه را تحت تأثیر قرار دهند تا شاید توجه ایران را از انتقام شهادت فرماندهان جبهه مقاومت در حادثه سوریه را برگردانند و این انتقام را به تأخیر بیندازند.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شهید زاهدی از دهه 60 در همه صحنه‌های خوف و خطر حضور داشت و انتظار شهادت می‌کشید و این شهیدان چیزی را از دست ندادند بلکه شهادت را به دست آوردند اما رژیم منحوس صهیونیستی باید منتظر عواقب جنایتی که مرتکب شده است باشد و به فرموده رهبری ما سیلی به آنها می‌زنیم و آنها را از عملکردشان پشیمان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای انجام عملیات نظامی باید صدها تدبیر در کنار هم قرار گیرد و نمی‌توان یک روزه و یک شبه تصمیم گرفت و ما مطمئنیم که فرمایش رهبری مبنی بر سیلی به رژیم صهیونیستی و پشیمان‌کردن این رژیم، محقق خواهد شد و همانگونه که معظم‌له فرمودند عمر رژیم اشغالگر قدس به پایان رسیده است و همین‌گونه هم است و انتقام عزیزانمان نیز خواهیم گرفت.

سبحانیان اضافه کرد: شهدای مدافع امنیت با رفتن از شهر و دیار خود به روستاهای دور افتاده و دفاع از امنیت ملت ایران، نظام اسلامی را بیمه و شجره طیبه انقلاب را آبیاری کردند و با خونشان ریشه جنایتکارن سوزانده خواهد شد و با وجود اینکه دشمنان فکر می‌کنند با شهادت امثال زاهدی نظام ما بی‌کس می‌شود اما ما از گذشته تاکنون امثال خرازی‌ها، شوشتر‌ی‌ها، سلیمانی‌ها و... را داشتیم و این‌ها هنوز هم هستند و سنگرها خالی نمی‌ماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار