مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، از برگزاری مسابقات قرآن، محافل انس با قرآن و نیز جلسه قرآن خانگی همزمان با ماه نزول قرآن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۰۰۹
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یوسف سلیمانی منفرد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: همزمان با ماه نزول قرآن برنامه های قرآنی همراه با مسابقات ویژه جوانان و نوجوانان  برگزار شد.

یادگار سالهای دفاع مقدس، ادامه داد: جلسات قرآن خانگی با تلاوت قرآن مجید برگزار و حجج اسلام کاظمی و اکبری به شرح و تفسیر چندین آیه منتخب پرداختند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد 5جلسه خانگی برنامه ریزی و اجرا شده است.

سلیمانی منفرد، گفت: تقدیم هدایا توسط هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک در حسینیه گلزار شهدا به 5 نفر از دختران و پسران که تعداد 20حدیث از حضرت امام علی علیه السلام حفظ نموده بودند این هدایا در شب 22ماه مبارک رمضان به این عزیزان اهدا شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، با قدر دانی از همکاری ارشمند خانه احسان و موسسه قرآنی علویون اشکفتک اظهار داشت: مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن و سی آیه منتخب،طرح مسطورا در هفدهمین روز از فروردین ماه برابر با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در حسینیه گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

یادگار سالهای دفاع مقدس، به آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن اشاره کرد و ادامه داد: در این مسابقه از بین بیش از 100شرکت کننده تعداد 35نفر امتیاز لازم جهت دریافت جوایز را کسب کردند.

ارسال نظرات