حجت الاسلام محی الدینی : حضور پرشور مردم فهیم در راهپیمایی روز قدس یک جهادی است که در دفاع از جهاد مقدس فلسطین همسو بوده و صدای مظلومان را به گوش جهانیان می‌رساند.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۹۳
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهریز ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور پرشور مردم فهیم در راهپیمایی روز قدس یک جهادی است که در دفاع از جهاد مقدس فلسطین همسو بوده و صدای مظلومان را به گوش جهانیان می‌رساند.

وی افزود: امروز جایگاه آمریکا تنزل پیدا کرده و رژیم صهیونیستی به وحشت افتاده است و در برابر مقاومت شکست خورده اند.

محی الدینی با اشاره به اینکه روز قدس روز فریاد مرگ بر آمریکاست، بیان داشت: روز قدس باعث جهانی شدن فرهنگ ظلم ستیزی شد و از رسیدن صهیونیست‌ها به اهداف پلیدشان جلوگیری کرد.

امام جمعه مهریز ادامه داد: امسال مردم دنیا بیش از هر زمان دیگری اوج قساوت و حیوان صفتی صهیونیست‌ها و اوج درندگی و بی آبرویی آمریکا در حمایت از نسل کشی در فلسطین را شاهد بودند.

وی با محکومیت حمله تروریستی در راسک و تسلیت شهادت تعدادی از فرزندان مجاهد و مدافع امنیت از سپاه و نیروی انتظامی تاکید کرد: هوشیاری، آمادگی و استراتژی رزمندگان ما در این حمله ستودنی و شایسته تقدیر است. تروریست‌های اجیر مستکبرین شکست سختی خوردند و به هیچ وجه به اهداف خود نرسیدند.

محی الدینی همچنین بر لزوم ملموس بودن اقدامات مسئولان در معیشت مردم تأکید کرد و گفت: مطالبه مقام معظم رهبری، مطالبه مردم و مهار تورم و گرانی‌ها و ثبات بازار مطالبه بحق مردم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار