مردم روزه دار طرقبه شاندیز باحضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین برائت و انزجار خود از رژیم کودک کش صهیونیستی را فریاد زدند.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۸۳
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان طرقبه شاندیز با حضور پرشور و چشمگیر در راهپیمایی روز قدس از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کردند و برائت و انزجار خود از رژیم کودک کش صهیونیستی را فریاد زدند.

بنابراین این گزارش مردم انقلابی بخش طرقبه در میدان صاحب الزمان (عج) شهر طرقبه و مردم انقلابی بخش شاندیز هم در میدان شهدای شهر شاندیز برای راهپیمایی روز جهانی قدس اجتماع کردند.

مردم روزه دار طرقبه شاندیز در راهپیمایی روز جهانی قدس با سر دادن شعارهای کوبنده انزجار خود را از فعالیت های خصمانه و ددمنشانه استکبار جهانی به ویژه اسرائیل جنایتکار اعلام کردند و سکوت جامعه جهانی را به نسل کشی در غزه و حمله به سفارت ایران محکوم کردند.

مردم متعهد و انقلابی طرقبه شاندیز از شهر و روستا اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و بزرگسال در این گردهمایی عظیم شرکت کردند و با مشت های گره کرده ، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند و اعلام کردند پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند و از میهن اسلامی دفاع خواهند کرد.

همچنین نوجوانان دهه نودی شهرستان طرقبه شاندیز هم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس با کودکان و نوجوانان فلسطین و غزه اعلام حمایت و همبستگی کردند.

انتهای پیام/

{$
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار