مسئول هیئت شهیده ولایت پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب(س) گفت: باید با برنامه‌ریزی و هدف‌ گذاری از فرصت معنوی ماه رمضان بهره ببریم تا نشاط معنوی جوانان را تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۵۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱

راضیه سلیمیان مسئول هيئت شهیده ولایت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، گفت: ساختار وجودی انسان به‌گونه‌ای است که تفریح و شادی و نشاط از نیازهای اساسی او محسوب می‌شود.

سلیمیان افزود: اسلام کامل‌ترین دین و برنامه زندگی است و برای تمامی ابعاد زندگی انسان برنامه دارد و در تکالیف و توصیه‌ها مصلحت انسان را در نظر می‌گیرد، برای شادی و نشاط او هم برنامه‌های خاصی را پیشنهاد می‌کند که مطابق با فطرت الهی او است.

وی در ادامه گفت : ماه رمضان ماه نشاط معنوی است و بهترین فرصت برای تبیین فرح و شادمانی پسندیده، لذا از این رو فرصتی را با همکاری معاونت نیروی انسانی و تعلیم و تربیت پایگاه بسیج حضرت زینب(س) ایجاد کردیم تا کودکان، نوجوانان و جوانان همزمان با شرکت در ضیافت افطاری در یک جمع صمیمی و هیجان انگیز به بازی و نشاط و سرگرمی معنوی بپردازند.

مسئول شهیده ولایت اظهار داشت: در حاشیه این برنامه که چهار ساعت در باشگاه مسجد حضرت زینب(س) با محوریت مسجد به طول انجامید، کارگاه تند خوانی کتاب با حضور اساتید مجرب صورت گرفت که مورد استقبال نوجوانان وجوانان واقع شد.

انتهای پیام/فانی

ارسال نظرات