امام جمعه تبریز:

روز قدس یادگار ماندگار امام راحل است

تبریز- امام جمعه تبریز گفت: روز قدس یادگار ماندگار امام راحل است که با صراحت تمام و غیرقابل تفسیر از محو اسرائیل و نابودی کامل رژیم صهیونیستی صحبت می‌کردند و روز قدس را به عنوان یکی از راهبردهای تحقق این هدف اعلام کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۷۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵

 

روز قدس یادگار ماندگار امام راحل استبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم افزود: هنر انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته، زنده نگه داشتن آرمان‌های والای امام راحل و آرمان رهایی قدس شریف و آزادی سرزمین فلسطین از دست رژیم صهیونیستی و ایجاد سازوکارهای مناسب برای رسیدن به این آرمان است.

آل هاشم ادامه داد: اعلام روز قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب و اهتمام رهبر فرزانه انقلاب برای شکل گیری مقاومت در منطقه به عنوان‌ سیاست ثابت از سوی جمهوری اسلامی، سازوکارهای نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها برای رسیدن به اهداف اعلامی، نابودی حماس و آزادی اسرای نظامی خود به هرگونه جنایات دست زده اند، کودکان، زنان و مردان را کشته و بیمارستان‌ها را بمباران کردند اما نه تنها به هیچ هدفی نرسیدند بلکه در یک بن‌بست راهبردی گرفتار شده و به دلیل بحران‌های متعدد داخلی و بین المللی، قدرت تصمیم گیری درست را از دست داده و هر نوع تصمیم گیری آن‌ها پیامدی جز افزایش شکست برایشان ندارد.

امام جمعه تبریز گفت: سال‌های متمادی است که تلاش می‌شود مسئله قدس به فراموشی سپرده شود اما روز قدس، تیری به قلب توطئه اسرائیل و حرکتی برای خنثی سازی توطئه‌ خباثت آمیز استکبار، صهیونیسم و طرفداران آن‌ها است.

وی با بیان این‌که روز قدس پشتوانه امنیت کشور است، اظهار کرد: هر فردی که در روز قدس به خیابان می‌آید، سهمی در امنیت کشور، ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب دارد.

وی ادامه داد: جنگ حماسه ساز غزه، خوی حیوانی صهیونیست‌ها را نشان داده و این رژیم در حال مرگ، شکست خورده است و خود را به در و دیوار می‌زند تا کاری کند این رژیم مغلوب اراده فلسطین شده است، راهپیمایی روز قدس نیز پشتوانه بی بدیل برای مجاهدان خط مقدم غزه و مردم غیور فلسطین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار