زنجان-جنایتی که در فلسطین در حال رخ دادن است لکه ی ننگی بر تاریخ حیات بشری خواهد بود و همواره انسانهای آزاده تاب و توان به دوش کشیدن چنین باری را نداشته اند.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۲۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۱

ذبح انسانیت در غزه

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛به مناسبت روز قدس الهه حسینی ؛مسئول دفتر بسیج رسانه شهرستان خرم دره یادداشتی را در اختیار خبرگزاری بسیج زنجان قرار داده است که در ادامه می خوانید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«...وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَفَسَدَتِ الْأَرْضُ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ ذُو فَضْلٍ عَلَى الْعَالَمِينَ.»

 

« و اگر خدا برخی مردم را در مقابل بعضی دیگر بر نمی‌انگیخت، فساد روی زمین را فرا می‌گرفت، و لیکن خدا، خداوند فضل و کرم بر همه اهل عالم است.»

 

جنایتی که در فلسطین در حال رخ دادن است لکه ی ننگی بر تاریخ حیات بشری خواهد بود و همواره انسانهای آزاده تاب و توان به دوش کشیدن چنین باری را نداشته اند چرا که آنچه در غزه می گذرد ذبح انسانیت است. 

 

مسئله از مسئله ی جهان اسلام و مسلمین عبور کرده است.هر انسان آزاده ای که شاهد این جنگ و کشتار نابرابر است، نه از روی دین داری بلکه بنابر اصل فطرت انسانی خویش، قادر به سکوت و سکون نیست.

 

رژیم غاصب صهیونیستی امروز جلوه ی تمام عیار ظلم و نابود کننده ی انسانیت در جهان است و دیوانه وار در مسیر نابودی اخلاق انسانی یکه تازی میکند.

 

تمام جنایات رخ داده توسط لشکر شیطان در طول تاریخ بشر،امروز به طور کامل در این رژیم غاصب جمع شده و یک تقابل نهایی بین دو جبهه ی کفر و ایمان شکل گرفته است که نتیجه آن نتیجه نهاییِ مبارزه ی بشر برای حفظ فطرت انسانی خویش در طول تاریخ است.

 

فردا در روز جهانی قدس و فلسطین، چشم های بیدار، گوش های شنوا، قلب های تپنده،عقل های هشیار که وارث انسانهای زنده و آزاده ی تاریخ هستند همچون یک رسانه ی قوی خشم و نفرت لشکر حق را از این ظلم و جنایت به گوش تمام انسانها خواهند رساند و صدای خاموش شده ی زنان و کودکان بی گناه و مظلوم فلسطین خواهند بود.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار