صبح امروز با حضور جمعی از مسیولان شهرستان دهلران رأی اعضای شورای شهر دهلران، بابک یونسی به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی و انتصاب شد
کد خبر: ۹۵۸۹۵۸۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید بختیار باویر صبح امروز در جمع اصحاب رسانه دهلران، ضمن قدردانی از خدمات «امین‌الله جام سحر» شهردار سابق دهلران، افزود: ایشان به دلیل مشکلات شخصی و همچنین سکونت خانواده در استان البرز، امکان همکاری با شورا و ادامه مسئولیت را نداشت.

 

 رئیس شورای شهر دهلران گفت: بر همین اساس اعضای شورای اسلامی شهر دهلران در نهایت تصمیم به تغییر مدیریت شهری گرفته و پس از طی مراحل قانونی و برابر با دستورالعمل ماده پنج آیین‌نامه اجرایی تصدی شهردار، شهردار سابق برکنار و بابک یونسی که از مدیران مجموعه شهری است با پنج رأی اعضا به‌عنوان سرپرست شهرداری دهلران انتخاب شد.

 

 باویر افزود: تصمیم شورای اسلامی شهر با استقبال دستگاه‌های نظارتی مواجه و به تأیید فرمانداری و استانداری رسیده و ابلاغ یونسی هم برابر قانون صادر شده است.

 

 وی تصریح کرد: پس از فراخوان عمومی و تخصصی و دعوت از نخبگان باسابقه در حوزه مدیریت شهری، شهردار جدید را انتخاب و در مراسم تکریم و معارفه از خدمات شهردار سابق نیز تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار