مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

امروز صدای فروپاشی اسراییل جنایتکار بلندتر از هر زمان دیگری به گوش می رسد

تبریز- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز صدای خرد شدن استخوان های صهیون و اضمحلال و فروپاشی اسراییل جنایتکار بلندتر از هر زمان دیگری به گوش می رسد و بدون شک راهپیمایی روز جهانی قدس امسال این روند سقوط را تسریع خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۴۹
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمود حسینی با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس اظهار داشت: این روز فرصتی گرانقدر برای به گوش رساندن ندای مظلومیت مردم مظلوم فلسطین و لزوم بازگشت قبله اول مسلمین به آغوش جهان اسلام است که با تدبیر امام راحل (ره) ایجاد شد و امروز ثمره آن را در بیداری جهانی علیه جریان منحوس صهیونیسم شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وقایع پس از عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی قطعا امسال نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در سطح جهانی روز قدس متفاوتی خواهیم داشت و شاهد خروش جهانی علیه استبداد صهیون خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: امروز صدای خرد شدن استخوان های صهیون و اضمحلال و فروپاشی اسراییل بلندتر از هر زمان دیگری به گوش می رسد و بدون شک راهپیمایی روز جهانی قدس امسال این روند سقوط را تسریع خواهد کرد چرا که هیمنه پوشالین‌ اسرائیل فرو ریخته و با عیان شدن چهره واقعی و نفرت انگیز این رژیم منحوس و جلاد برای جهانیان، همه آزادی خواهان عالم از پشت پرده واقعی این غده سرطانی آگاه شده اند.

وی گفت: رژیمی که خود را دارنده قویترین نیروی نظامی خاورمیانه عنوان می کرد و مدعی فتح یک هفته ای غزه بود، شش ماه است که با مقاومت غرورآفرین مردم مظلوم فلسطین از تسلط بر باریکه ای چند صد کیلومتری عاجز مانده اند و مثل آنها مثل همان غریقی است که به هر خس و خاشاک روی آب چنگ می اندازد تا خود را نجات دهد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این حکایت امروز اسراییل و دلیل همه اقدامات جنایتکارانه آن از جمله حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه است و چون امیدی به نجات خود ندارند با چنین اقدامات و جنایات سبوعانه ای به خیال خود می خواهند دیگران را نیز با خود غرق کنند غافل از اینکه در آخرین روزهای عمر منحوس خود قرار دارند.

وی خاطر نشان شد: بر همین اساس از تمام اقشار مردم ولایی و انقلابی و به ویژه تشکل های دینی و قرآنی آذربایجان شرقی که در چهار دهه گذشته نه تنها در روز قدس بلکه در هر فرصت و امکانی حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کرده اند، دعوت می کنیم فردا و همزمان با روز قدس با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی این روز، ضمن تجدید همبستگی همیشگی با مردم فلسطین، انزجار خود را از رژیم جانی و جنایتکار صهیونیستی اعلام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار