خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت روز جهانی قدس

اسفبارتر از ددمنشی رژیم جعلی و جنایتکار اسراییل، سکوت و همراهی وقیحانه محافل بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و دولت‌های غربی است.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۰۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

بیانیه سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت روز جهانی قدس

 

«روز جهانی قدس»؛ این گنجینه عظیم وماندگار حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) در حالی از راه می رسد که روزها و شبهای ماه مبارک رمضان در سرزمین غزه رنگ خون گرفته و جهان در مقابل سکوت بی شرمانه مدعیان حقوق بشر شاهد وحشی گری و سفاکی رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل است.

رژیم غاصب صهیونیستی، پس از شکست بزرگ و مفتضحانه طوفان الاقصی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، « این شکست غیرقابل ترمیم است » ؛ بعد از گذشت شش ماه همچنان با انواع و اقسام تسلیحات و امکانات و با کمک همه جانبه سیاسی، نظامی، مالی و ... آمریکا و متحدان غربی اش از زمین و هوا و دریا و با قساوت و درندگی تمام بیش از ۳۲ هزارکودک، زن، سالخورده و جوانان غزه را به جرم مقاومت و دفاع از خانه، عزّت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون کشید.

اسفبارتر از ددمنشی رژیم جعلی و جنایتکار اسراییل، سکوت و همراهی وقیحانه محافل بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و دولت‌های غربی است.

اما وعده الهی حق است و خلل ناپذیر و حقیقت آن است که رژیم منفور و کودک کش صهیونیستی علی رغم حمایت های وقیحانه آمریکا و شرکای اروپایی اش روز به روز ضعیف تر و به زوال و انهدام نزدیک تر خواهد شد.

 بسیجیان جامعه عشایر کشور همراه و همصدا با آزادگان جهان، «روز قدس» این ودیعه ارزشمند و مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را ارج نهاده و ضمن شرکت در راهپیمایی روز قدس در روز جمعه هفده فروردین از آحاد امت اسلامی و انسانهای آزاده و عدالتخواه جهان دعوت می کنند تا ضمن بزرگداشت این روز الهی، خشم و نفرت خود از کانونهای ظلم و تجاوز و دولتهای استکباری و متجاوز به حقوق مظلومین و ستمدیدگان را با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش گذاشته و با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه، فریاد برائت سر دهند و اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی به سرکردگی آمریکا را محکوم نمایند.

سازمان بسیج جامعه عشایری کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار