رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بیش از ۹۱ هزار نفر در ایام تعطیلات نوروزی در اورژانس بیمارستان‌های زاهدان، خاش، سراوان و میرجاوه خدمات دریافت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۲۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

حبیب غزنوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان، اظهار کرد: از این تعداد مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان‌ها، ۸۲ هزار نفر به صورت سرپایی ویزیت و بیش از ۹ هزار نفر بستری شدند.

وی با اشاره به فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان‌ها عنوان کرد: در این مدت ۱۵ هزار نفر ، نیاز به ویزیت تخصصی و فوق تخصصی داشتند که در کلینیک بیمارستان‌ها این خدمت به آنان ارائه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: انجام بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و انتقال و ارائه خدمات به بیش از ۸۰۰ مصدوم از دیگر خدمات ارائه شده در نوروز ۱۴۰۳ است.

وی بیان کرد: باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز جمع آوری ۲۶ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در ۱۸ هزار بازدید از واحدهای صنفی توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه از دیگر فعالیت های همکاران پر تلاشمان بوده است.

غزنوی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی تمامی کارکنان نظام سلامت، مانند سایر ایام سال، متعهدانه به ارائه خدمت پرداختند و از هیچ کوششی برای حفظ سلامت مردم دریغ نکردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار