خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم تکریم ،تجلیل وضیافت افطارسربازان سپاه حضرت ولیعصر( عج) خوزستان:
سردار شاهوار پور؛ قدس و فلسطین مسئله امروز است و جنایات «رژیم جعلی صهیونیستی» نباید بی پاسخ بماند.این جنایات جز اضمحلال رژیم صهیونیستی نشانه دیگری ندارد و خداوند وعده داده که کفار و مشرکینی که مسلمانان را قتل عام می کنند موفق نخواهند شد
کد خبر: ۹۵۸۹۳۱۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در مراسم تکریم ،تجلیل وضیافت افطارسربازان سپاه حضرت ولیعصر( عج )خوزستان گفت: کارکنان وظیفه ما همیشه دلگرم هستند تا به مملکت خود خدمت کنند و خانواده ها نیز مطمئن باشند ما به فکرشان هستیم و همیشه برای هر موضوعی و برای رفع مشکلات شان تلاش میکنیم.

 

او افزود: این برنامه تقدیر نیز برای ایجاد همدلی و اخوت بین سربازان ترتیب داده شد که بدانند ما در فکرشان هستیم.

 

سرتیپ پاسدار شاهوار پور در بخش دیگری از صحبت های خود به جنایات اشغالگران در سرزمین های فلسطین اشاره کرد و گفت: قدس و فلسطین مسئله امروز است و جنایات «رژیم جعلی صهیونیستی» نباید بی پاسخ بماند.

 

او یکی از پاسخ‌های محکم را حضور مردم در صحنه عنوان کرد و اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی آخرین روز جمعه ماه رمضان به جنایات غرب و اشغالگران پاسخ می‌دهند.

 

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور یادآور شد: این جنایات جز اضمحلال رژیم صهیونیستی نشانه دیگری ندارد و خداوند وعده داده که کفار و مشرکینی که مسلمانان را قتل عام می کنند موفق نخواهند شد و با مجاهدت و یکدلی نیروهای مقاومت در نهایت اسلام به پیروزی می رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها