مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امروز هیچ جناح سیاسی در هیچ کشوری نمی تواند فلسطین و جنایات جنگی در غزه را نادیده بگیرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۰۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تایباد، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در ضیافت افطاری وحدت و مقاومت در شهرستان تایباد، اظهار کرد: امروز هیچ جناح سیاسی در هیچ کشوری نمی تواند فلسطین و جنایات جنگی در غزه را نادیده بگیرد.
وی افزود: اکنون دنیا شاهد آن است که یک سرباز آمریکایی به خاطر دفاع از فلسطین، خود را آتش می زند و جان می دهد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در جریان طوفان الاقصی که توسط جوانان و گروه های جهادی فلسطینی به خوبی اجرا شد، جنگ روایت اهمیت زیادی پیدا کرد.
حجت الاسلام صاحبقرانی بیان کرد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند در جنگ روایت ها اثرگذار باشد.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی در یک جنگ ترکیبی قرار دارد و اگر موضوعی در این عرصه مورد توجه قرار نگیرد؛ جریان بازی به نفع دشمن تغییر می کند.
حجت الاسلام صاحبقرانی گفت: اسرائیل از روی ناتوانی و استیصال به بیمارستان ها، کودکان و زنان حمله می کند و علاوه بر آن، سرشاخه های جبهه مقاومت را هدف قرار می دهد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی شکست خود را در جنگ روایت ها، به عنوان پیروزی یاد می کند.
وی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها در مقابل فرماندهان نیروی قدس سپاه که در جریان مورد هدف قرار گرفتن بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، پایتخت سوریه، به شهادت رسیدند، نیرویی در تراز آنها ندارد.
مراسم افطاری های وحدت و مقاومت با حضور جمعی از روحانیون شیعه و اهل سنت، مدیران و مدرسین حوزه های علمیه شهرستان تایباد در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار