بسیج رسانه شهرستان بهاباد، طی بیانیه‌ای، از مردم همیشه در صحنه وولایت مار بهاباد برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۲۹
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، بسیج رسانه شهرستان بهاباد، طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی درسرزمین‌های فلسطین ونوارغزه وهمچنین حمله به سرکنسولگری ایران دردمشق وشهادت جمعی از فرماندهان سپاه، از مردم همیشه در صحنه وولایت مار بهاباد برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
در متن این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی ره: فلسطین پاره تن اسلام است
روز جهانی قدس تجلی آرمان فلسطین و فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن است.
رژیم غاصبی که مردم مظلوم فلسطین را از خانه خود اخراج نموده و هر روز جنایات جدیدی علیه این ملت مظلوم مرتکب می‌شود.
در ادامه این بیانیه آمده است:
بسیج رسانه شهرستان بهاباد و اصحاب رسانه ضمن محکوم نمودن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی در فلسطین بویژه نوار غزه، اعلام می‌دارد، پشتیبان این ملت مظلوم خواهد بود و برای آزادی قدس، این قبله‌گاه اول جهان اسلام، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
این بیانیه می‌افزاید:
روز جهانی قدس به مبارزه فلسطینی‌ها ماهیت و هویت دینی بخشیده و جنگ برای «آزادی جغرافیای فلسطین» را به جنگ برای آزادی و «ر‌هایی قدس شریف» مبدل ساخته است.
روز جهانی قدس، مسئله فلسطین را از مرز‌های جغرافیایی آن سرزمین فراتر برده و خاکریزی به وسعت جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.
روز جهانی قدس، مسئله ر‌هایی قدس شریف از چنگال ائتلاف «غربی، عبری و عربی» از مسیر مذاکره را به مسئله اصلی جهان اسلام از طریق مقاومت مبدل ساخته است.
این سازمان همچنین ضمن محکومیت حمله ددمنشانه این رژیم غاصب، به کنسولگری ایران در دمشق، اعلام می‌دارد که حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، می‌تواند پشتوانه محکمی برای واکنش مسئولین ایران اسلامی به این حمله بزدلانه باشد.
درادامه این سازمان از مردم فهیم وولایتمدار وهمیشه درصحنه بهاباد دعوت می‌نماید تا همچون سال‌های گذشته با حضورپرشورخوددرراهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده ومشت محکمی بردهان اسرائیل غاصب بزنند وفریاد رهائی قدس شریف را سردهند.
بسیج رسانه شهرستان بهاباد

ارسال نظرات
آخرین اخبار