در استانه فرا رسیدن روز قدس شریف، سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در رابطه با گرامیداشت روز جهانی قدس ۱۴۰۳ بیانبه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۱۰
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در رابطه با گرامیداشت روز جهانی قدس ۱۴۰۳ ببانبه صادر کرد، متن بیانیه به شرح ذیل است: 

بِسمِ اللّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیم
سُبْحانَ الَّذِی أَسْرى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى، الَّذِی بارَکْنا حَوْلَهُ، لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ. اسراء آیه ۱

من در طی سالیان دراز خطر اسرائیل غاصب را گوشزد نمودم، من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آنان به هم بپیوندند. امام خمینی (ره) صحیفه ج ۹ ص ۲۶۷

امروز دست خدا در مسئله بین المللی غزه قابل مشاهده و نمایان است مردم مظلوم و مقتدر غزه توانستند دنیا را تحت تاثیر مبارزات خود قرار دهند و امروز دنیا به این مردم و مبارزان و گروه مقاومت آن‌ها به چشم قهرمان نگاه می‌کند. امام خامنه‌ای عزیز ۲۶ /۱۰ /۱۴۰۲

اکنون که بیش از شش ماه از آغاز عملیات تاریخی طوفان الاقصی و مقاومت مردم مظلوم غزه می‌گذرد و رژیم جنایتکار اسرائیل برای جبران شکست غیرقابل ترمیم خود و ترس از رویارویی با جوانان غیرتمند حماس، با پشتیبانی آمریکا و حامیان غربی با حمله به مراکز مسکونی و بیمارستان‌ها در باریکه غزه بیش از یکصد هزار انسان بی‌گناه اعم از زنان، کودکان، سالمندان، خبرنگاران و غیرنظامیان فلسطینی را به شهادت رسانده است، بیش از پیش ماهیت پلید و ضد بشری خود را به نمایش گذاشته است.

در حالی که تحولات ناشی از گسترده شدن میدان جغرافیایی جبهه مقاومت و افزایش آگاهی مردم در سراسر دنیا نسبت به خوی وحشی‌گری و ضد بشری صهیونیسم، نویدبخش پیروزی قدس شریف و آغاز فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل خواهد بود، برگزاری شکوهمند و پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ گام بزرگی در تحقق پیروزی قدس شریف است؛ چرا که حضور پرشور و شکوهمند مردم در این روز می‌تواند بار دیگر عزم اراده و وحدت پیروان آزاد اندیش ادیان الهی امت اسلامی و ملت انقلابی و قهرمان ایران را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به نمایش بگذارد و به مقابله با اقدامات مذبوحانه سیاسی تسلیحاتی و رسانه‌ای جبهه باطل بپردازد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان رهایی قدس شریف، از کلیه اقشار مختلف بسیج و آحاد مردم مؤمن و روزه دار استان ایلام دعوت می‌نماید که با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال ندای مظلومیت مردم فلسطین را تا احقاق حق قانونی آنان و برچیده شدن ظلم و ستم صهیونیست غاصب و حامیان آنان فریاد بزنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار