معاون توسعه استانداری ایلام گفت: ایران امروز بعنوان الگویی برای ملت های آزاده جهان تبدیل و بسیاری از آنها قیام امام راحل و نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی را سرلوحه قرار داده اند.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۰۶
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹

به گزارش  خبرگزاری بسیج، ناصر نجفی در آیین بزرگداشت ۱۲فروردین ماه در حسینیه سالار شهیدان شهر ایلام اظهار کرد: ۱۲فروردین ماه در واقع سرآغاز حیات واقعی جمهوری اسلامی است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام گفت:مردم سالاری دینی و مشارکت اجتماعی در سرنوشت یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ١٢ فروردین است.

 

وی ادامه داد: مردم در چنین روزی با رای بیش از ۹۸ درصدی خود انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل را انتخاب کردند.

 

نجفی اظهار داشت: توطئه دشمنان از طریق تحریم ها، جنگ تحمیلی و جنگ نرم ادامه داشته اما امروز جمهوری اسلامی ایران بر قله افتخار ایستاده و به پیشرفت های گسترده ای در عرصه های علمی، هسته ای، سیاسی و غیره دست یافته است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان یک ضرورت بوده چرا که انقلاب اسلامی ایران امروز بعنوان الگویی برای ملت های آزاده جهان تبدیل و بسیاری از آنها قیام امام راحل و نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی را سرلوحه قرار داده اند.

 

وی بیان کرد: امروز کشتی انقلاب اسلامی ایران با عبور از طوفان ها، به سکانداری رهبر فرزانه انقلاب در حرکت است و تمام دنیا نگاهشان به صحبت های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

نجفی بیان داشت: دولت سیزدهم در کشور و استان ایلام خدمات در خوری داشته از جمله در زمینه توسعه راه‌ها، کشاورزی، اقتصادی و...که ازدستاوردهای ارزشمند دولت محسوب می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار