سرهنگ همایی خبر داد

اجرای محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین در معابر درون شهری همدان

همدان-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان همدان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ در معابر درون شهری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۵۷
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ غلامعلی همایی از اجرای محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ در معابر درون شهری خبر داد و اظهار کرد: در روز طبیعت تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین شامل انواع کامیون و اتوبوس در معابر درون شهری به ویژه راه‌های منتهی به تفرجگاه‌ها نظیر بلوار ارم و محور گنجنامه ممنوع است.

وی افزود: همه رانندگان وسایل نقلیه حمل بار، از حمل مسافر در قسمت بار خودداری کرده و در صورت مشاهده چنین مواردی توسط پلیس، برابر مقررات راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان همدان بیان کرد: در حوزه درون شهری به طور کلی هیچ‌گونه محدودیت تردد برای وسایل نقلیه وجود ندارد اما در صورت بالا رفتن حجم تردد وسایل نقلیه در ساعات پایانی روز و مضاف بر آن شرایط جوی اعلام شده، در محور گنجنامه و بلوار ارم محدودیت‌های ترافیکی احتمالی برقرار خواهد شد.

وی گفت: در صورتی که شهروندان قصد تردد با موتورسیکلت در معابر را دارند علاوه بر رعایت تمامی قوانین حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند و همچنین رانندگان از توقف وسایل نقلیه در محدوده تقاطع‌ها که باعث کندی تردد و انسداد در معابر می‌شود، جداً خودداری کنند.

همایی در پایان از همه همشهریان درخواست کرد که برای برقراری در نظم عبور و مرور و جلوگیری از هر گونه تصادف احتمالی ضمن رعایت قوانین از عجله و شتاب خودداری کرده و در صورت بالا رفتن میزان تردد وسایل نقلیه در برخی از معابر صبر و شکیبایی داشته باشند و در نهایت در صورت برقراری هر گونه محدودیت تردد و یا تغییر مسیر در معابر همکاری لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی را به عمل آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار