مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در سطح ۲۲۸ مسجد، حسینیه و تکیه استان برگزار می‌شود که تمهیدات آن با حضور طلاب مستقر فراهم شده است.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۵۴
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در سطح ۲۲۸ مسجد، حسینیه و تکیه استان برگزار می‌شود. 

وی افزود: این تعداد مسجد، حسینیه و تکیه به مناسبت فرارسیدن رسیدن شب‌های قدر و سالروز شهادت مولای متقیان، میزبان روزه داران شب زنده دار و اقشار مختلف مردم این استان خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام اظهار داشت: تمهیدات لازم با حضور روحانیون و طلاب مستقر، بومی و طرح هجرت در نقاط مختلف استان برای برپایی آئین‌های شب‌های قدر در استان فراهم شده است.

رحیمی عنوان کرد: برنامه‌های سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) شامل دسته‌روی هیئت‌های عزاداری در ۱۰ شهرستان و برنامه شهر ایلام نیز به صورت اجتماع مردمی در محل میدان ۲۲ بهمن راس ساعت ۱۱ صبح برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرصت باقی مانده از ماه مبارک رمضان، فرصتی گرانبها و مغتنم در راستای بهره‌گیری از این فیوضات این ماه مبارک است، از همه مردم استان جهت شرکت در این برنامه‌های معنوی دعوت کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار