مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قوچان از توزیع ٨ هزار و ۴١٠ پرس غذای گرم توسط مراکز نیکوکاری این شهرستان میان نیازمندان این شهرستان در راستای طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه ضیافت الهی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۴۵
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از قوچان، محمدولی محمدی ظهر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: طرح اطعام مهدوی یکی از ابتکارهای کمیته امداد(ره) در سطح کشور است که از ابتدای ماه رمضان تاکنون ٨ هزار و ۴١٠ پرس غذای گرم توسط مراکز نیکوکاری این شهرستان میان نیازمندان توزیع‌شده است.

 
وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم در ایام ماه مبارک رمضان توزیع غذای گرم میان نیازمندان در قالب طرح اطعام مهدوی، برپایی سفره‌های افطاری ساده و توزیع بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های خیرین و مراکز نیکوکاری است.
وی از توزیع یک هزار و ١٣٠ بسته معیشتی در این شهرستان میان نیازمندان از ابتدای ماه رمضان تاکنون خبر داد و افزود: این بسته‌ها شامل چای، روغن، قند، حبوبات، ماکارونی، برنج، رب و... بوده که از محل کمک‌های خیرین و کمیته امداد تأمین هزینه شده است و ارزش ریالی آن به یک میلیارد و ١۵٠ میلیون تومان می‌رسد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قوچان با اشاره به مشارکت شش آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی برای توزیع غذای گرم میان همه نیازمندان این شهرستان، بیان کرد: تاکنون خیرین و مراکز نیکوکاری ٨۶٨ میلیون تومان برای این موضوع هزینه کردند که ٨ هزار و ۴١٠ پرس انواع غذای گرم آماده و توزیع شده است.
محمدی یکی از برنامه‌های مراکز نیکوکاری قوچان را برپایی سفره‌های افطاری ساده دانست و تصریح کرد: مساجد و مراکز پای‌کار آمده و توانستند ۴ هزار و ٢۴٠ افطاری ساده برای نیازمندان تهیه کنند که شامل نان، پنیر، خرما، شیر، سوپ و... بوده و قریب به ١۵٨ میلیون تومان هزینه در این زمینه شده است.
وی تأکید کرد: اجرای این طرح‌ها تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و تاکنون ٢ میلیارد و ١٧۶ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین، امداد و مراکز نیکوکاری برای اطعام مهدوی، افطاری ساده و بسته‌های معیشتی قوچان هزینه انجام‌شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار