خبرهای داغ:

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ سری جهیزیه

تبریز- در رزمایش کمک‌های مومنانه کمیته امداد استان، به همت خیران و مراکز نیکوکاری ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۳ و نیم میلیارد تومان بین نوعروسان نیازمند ومددجویان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۲۷۶
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با تاکید بر اینکه رسیدگی به امور مردم و رفع نیاز آن ها از نظر مالی از توصیه‌های دین مبین اسلام است گفت: حضور مردم و آمادگی آن‌ها برای کمک به نیازمندان در ایام کرونا نشان داد اگر مردم و حمایت‌های آن‌ها در این زمینه نبود طبعا از توان دولت خارج بود واین جای تقدیر از حضور مردم و مراکزنیکوکاری دارد، چون پای کار بودند.

حجت الاسلام فقیه با بیان اینکه باید توجه به مردم و رفع کمبود‌های تنشی و فکری آنها در اولویت برنامه‌های همه ماباشد افزود: نباید مردم احساس کمبود کرده و به چالش کشیده شوند، چون دشمن از این چالش‌ها سوء استفاده می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی هم ضمن قدردانی از تلاش‌های دست اندر کاران کمک‌های مومنانه در استان گفت: اعتباراصلی کمیته امداد به خیران ارزشمند و مشارکت مردم عزیزمان است و این عزیزان هم با خدمات شایسته خود نیازمندان را شاد می‌کنند.

رحمتی افزود: امام راحل تمامی نهاد‌هایی که بنا نهادند همگی جزو باقیات الصالحات است و کمیته امداد یکی ازاین‌ها است که با نیت خالص ایشان در کشور تاسیس شد.

وی ادامه داد: این نهاد انقلابی بقدری با برکت است که زمینه و بستر خیر برای دیگران فراهم کرده است و با کمک خیران و مراکز نیکوکاری توفیق خدمت به نیازمندان را بدست آورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها