خبرهای داغ:
سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم همدلی و وحدت و ضیافت افطاری نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان بوئین زهرا و آوج گفت: امید و اعتماد ملت ایران به صحنه انتخابات است و مردم می خواهند با رای خود نمایندگان سیاسی کار امد را برای اداره کشور خود انتخاب کنند .
کد خبر: ۹۵۸۸۱۲۸
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم همدلی و وحدت و ضیافت افطاری نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان بوئین زهرا و آوج، به معنای حقیقی دموکراسی در جهان و انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : ملت ایران تنها ملت مظلوم و اما مقتدر منطقه و جهان است. کشورهای غربی به بهانه ایجاد دموکراسی به کشورهای خاورمیانه حمله کردند و قتل و کشتار و خونریزی به راه انداختند، اما همین کشورها می خواهند و می خواستند در ایران اسلامی هیچ کس در عرصه انتخابات شرکت نکند. دموکراسی که آنها ادعا می کنند یک ادعای دروغین است و در پشت پرده واژه دموکراسی هدف غارت و چپاول کشورهای جهان سوم است، ولی ما دموکراسی واقعی را با حضور 45 ساله مردم در پای صندوق های رأی به دنیا نشان داده ایم. 

وی در ادامه افزود : همه نامزدهای عرصه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دموکراسی هستند که با توجه به هجمه شدید دشمن برای عدم حضور مردم پای صندوق های رأی و تحریم انتخابات ، با مال و آبروی خود به میدان آمدند و توانستند با به میدان آوردن مردم پای صندوق های رأی شور و هیجان انتخاباتی ایجاد کنند و تنور انتخابات را داغ کنند و توطئه دشمن را خنثی کنند. 

سردار رفیعی آتانی، امید و اعتماد ملت ایران را به صحنه انتخابات دانست و اظهار داشت : از ابتدای سال گذشته رهبر معظم انقلاب یک تنه و تنها عرصه انتخابات را مدیریت و هدایت کرد و توانست در مقابل ارتش رسانه دشمن تمام اهداف آنها را خنثی کند. رهبری در حقیقت توانست با به صحنه آوردن مردم پای صندوق های رأی، مردمی ترین انقلاب الهی را هدایت کند و با تکیه بر آراء مردم، انقلاب را در برابر طوفان شدید تخریب انتخاباتی و تحریم عرصه انتخابات مصون نگه دارد. از این رو، امید و اعتماد ملت ایران به صحنه انتخابات است و مردم می خواهند با رأی خود، بازیگران سیاسی کارآمد را برای اداره کشور خود انتخاب کنند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، به مهم ترین دغدغه مردم اشاره کرد و گفت: مهم ترین دغدغه مردم اقتصاد و مشکلات معیشتی است و از وضع گرانی ها و نوسانات بازار گلایه دارند. ملت عزیز ما از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارکان آنها راضی هستند و دل در گرو اسلام و انقلاب دارند، ولی از برخی از مسئولین گلایه دارند و دوست دارند مسئولین برای آنها صادقانه سعی و تلاش کنند. ملت بابصیرت ما هیچ گاه در زمین دشمن بازی نکردند و علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی تمام توطئه های دشمنان را خنثی کردند، ملت و مسئولین ما در حقیقت در یک زمین بازی هستند و با اعتماد و همدلی و پاس به همدیگر توانستند به دشمن گل بزنند و تیر دشمن به خطا برود.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها