خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان شاهرود توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۲۱
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج، با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان شاهرود توزیع شد.
این رزمایش در محله اسلامی مهدیه شهرک ولیعصر (عج) با حضور سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان، فرمانده و مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، مسؤولان کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود و بسطام و بسیج سازندگی و اعضای شورای محله اسلامی برگزار شد.
در این رزمایش، ۵۰۰ بسته معیشتی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه شهرستان شاهرود به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و ... بین خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان شاهرود توزیع شد.
همچنین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از عرصه‌های خدمت جهادی این محله اسلامی، شامل کارگاه‌های سبزی‌پاک‌کنی، جوراب‌بافی و لباس‌دوزی بازدید و مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهرستان شاهرود توضیحاتی ارائه کردند.
در این سرکشی مسؤول محله اسلامی مهدیه نیز گزارشی از اقدامات این محله اسلامی در اشتغالزایی و ایجاد ارتباط بین مردم و مسؤولان و مطالبه‌گری رفع مشکلات محله ارائه کرد.
سردار منصور شوقانی همچنین از روند ساخت استخر شهدای بسیج سپاه شهرستان شاهرود نیز بازدید و بر تکمیل این پروژه تأکید کرد.
بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی در بوستان الغدیر در ورودی شهر شاهرود از دیگر برنامه های سردار شوقانی در سفر به شاهرود و بازدید از فعالیت های جهادی شهرستان بود.
در این بازدید‌ها فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اقدامات صورت‌گرفته در راستای خدمت، رسانی به مردم توسط گروه‌های جهادی و محله‌های اسلامی تقدیر و بر تداوم این اقدامات تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها