سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با اشاره به اینکه زایر سرای بنیاد شهید در مهران با زیربنای دو هزار و ۴۰۰ مترمربع و پیشرفت ۴۰ درصدی در حال انجام است. برای تکمیل این پروژه نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۲۸
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، محمد رحیمی در خصوص اجرای زائرسرای بنیاد شهید در مهران اظهار کرد: باتوجه‌به نیازهای شهر مرزی مهران به دلیل تردد میلیون‌ها زائر به‌خصوص در ایام اربعین، ساخت زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مرزی مهران در حال اجرا است.

 

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام بیان کرد: این زائرسرا با زیربنای دو هزار و ۴۰۰ مترمربع و پیشرفت ۴۰ درصدی در حال انجام است.

 

 رحیمی با اشاره به اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان برای ساخت این زائرسرا هزینه شده است، افزود: تکمیل این پروژه نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است.

 

 سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام عنوان کرد: زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مهران در سه‌طبقه و داشتن حسینیه برای اسکان ۳۰۰ نفر در طول روز در حال اجرایی است.

 

 وی در پایان گفت: این پروژه از محل اعتبارات مرکز با جدیت در حال اجرایی‌شدن است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار