خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش از توزیع ۷۳۰ بسته معیشتی ویژه نوروز و ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۱۴
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ سرهنگ پاسدار سید عطاالله موسوی فرمانده سپاه شوش در آیین رزمایش کمک مومنانه که در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکرم که در مجموعه ی نهادهای اجرایی شهرستان یک هم افزایی و تعامل خوب برقرار است.

وی افزود: با همراهی و کمک معاونت بسیج سازندگی سپاه شوش و گروه های جهادی شهرستان ، کمیته امداد امام خمینی(ره)،بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و دفتر امام جمعه شهرستان بسته‌های معیشتی این رزمایش کمک مومنانه نیز همزمان با ماه رمضان و عید نوروز توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی تصریح کرد: اعتقاد دارم که خدمت به مردم به ویژه مردم مناطق محروم و رضایتمندی مردم یکی از بزرگترین عبادت های یک مسئول است، و این را می توان به عنوان یک فرصت نگاه برای عاقبت بخیری نگاه کرد اما از طرف دیگر اگر مسئولی باعث نارضایتی مردم شود قطعا باید پاسخگوی حق الناس باشد.


فرمانده سپاه شوش گفت: امروز ۷۳۰ بسته معیشتی عیدانه به نیت شهدای والامقام شهرستان شوش همزمان با ماه رمضان و ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و عید نوروز، در بین نیازمندان شهرستان شوش توزیع می شود. وی افزود این بسته‌های معیشتی توسط پایگاه ها و گروه‌های جهادی حوزه های مقاومت بسیج توزیع می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار