خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

ردپای رژیم صهیونیستی در همه فتنه‌های جهان دیده می‌شود

حجت‌الاسلام منصور امامی گفت: تردیدی وجود ندارد که ردپای رژیم صهیونیستی در همه فتنه‌های جهان دیده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۴۸
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، امروز 8 فروردین در تجمع مردمی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در نواز غزه و اعلام انزجار از سیاست‌های ضدبشری این رژیم غاصب که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد، گفت: مسلمانانی که قرآن به دست گرفته‌اند و آن را قرائت می‌کنند پیرامون آیه‌ای که خداوند یهود را دشمن‌ترین قوم برای اهل ایمان معرفی می‌کند، بیشتر تامل کنند و حول این محور بیاندیشند.

وی بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر شیعیان اهل بیت (ع) تاکید کرد و بیان داشت: اگر به تاریخ بنگریم متوجه خواهیم شد حضرت علی(ع) وقتی که ضربت خوردند گفتند من توسط فرزند یهود به شهادت رسیده‌ام.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: هر زمان و نقطه‌ای از جهان فتنه‌ای را شاهد هستیم بدون‌تردید اگر بررسی کنیم رد پای یهود را نیز شاهد خواهیم دید؛ آنها بودند که رژیم جعلی صهیونیستی را خلق کرده و آن را تا مرز یک غده سرطانی پرورش دادند.

حجت‌الاسلام امامی ضمن اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) از سال 1342 خطری بزرگ با عنوان یهود و صهیونیسم بین‌الملل را به سراسر جهان گوشزد کردند، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با صراحت اعلام کردند یکی از دلایل مخالفت‌شان با شاه این است که سران کشورمان دنباله‌رو اسرائیل شده بودند.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی در همه اتفاقات تلخ و توطئه‌ها علیه کشورمان از جمله ریختن خون روحانیون، جشن‌های 2500 ساله شاهنشاهی، جنگ تحمیلی ایران و عراق و خیلی از موارد دیگر دست‌های پنهان رژیم صهیونیستی را می‌دیدند و تذکرهای لازم را به ملت‌های جهان از جمله ایران دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اظهار اینکه حضرت امام(ره) به واسطه برخورداری از قدرت الهی و بصیرت نافذی که داشتند توانستند همه این دسیسه‌ها را ببینند و به موقع هشدار دهند، گفت: بزرگان و علمای دین، سیاست‌ورزان و کنشگران بزرگ سیاسی و اجتماعی سراسر جهان با الهام از حضرت امام صهیونیسم را شر مطلق می‌دانند.

حجت‌الاسلام امامی بر لزوم بیدار شدن وجدان بشری در برهه کنونی تاکید کرد و بیان داشت: از نقش روباه پیر انگلیس خبیث و آمریکای جهانخوار در جنایات رژیم صهیونیستی نباید غفلت کنیم، باید همواره هوشیار بود و به سایر ملت‌ها نیز آگاهی داد تا همگان مقابل رژیم کودک‌کش و جانی ایستادگی کنند و جانب حق را بگیرند.

این تجمع با همت سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان غربی امروز ساعت 11 صبح در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد.

ارسال نظرات