هرفرد سیستانی‌وبلوچستانی اگر اقدام به کاشت یک اصله نهال بکند و در این امر مشارکت کند کمک قابل توجهی به گستردگی فضای سبز و نیز رفع آلودگی هوا خواهد کرد .
کد خبر: ۹۵۸۷۳۰۶
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱

نادر میری، مسئول گروه جهادی ولایت یاوران سلامت امنیت و حرم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان، با اشاره به این مطلب که تامین سلامت، ایجاد امنیت، رفاه و امید آفرینی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری حفظه الله جهت رضایتمندی مردم است، گفت: به نیابت از شهدا و به نیت تعجیل درفرج و ظهور امام زمان(عجل الله)  کاشت نهال زیتون در زاهدان انجام شد.

وی با اشاره به ایجاد فضای سبز مطلوب و قابل بهره برداری، افزود: هرفرد سیستانی‌وبلوچستانی اگر اقدام به کاشت یک اصله نهال بکند و در این امر مشارکت کند کمک قابل توجهی به گستردگی فضای سبز و نیز رفع آلودگی هوا خواهد کرد .

میری ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدای وطن، سلامت، امنیت،حرم وحدت و گمنام، اذعان داشت: تک‌تک قدمهایم خانه به خانه در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری( حفظه الله )و تحقق شعارسال واجرای آخرين ماموریت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و میرحسینی وشهدای تنگه احد ایران، نذر خدمت و وسلامت و ظهور امام زمان(عجل الله) است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار