امام جمعه بردسکن با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی موانع را از سر راه تولید وصاحبان سرمایه بردارند، گفت: مشارکت مردم در همه حوزه‌ها نقش تاثیرگذاری دارد و در حوزه تولید نیز صاحبان سرمایه می‌توانند در راستای جهش تولید نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۰۱
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در اولین اقامه نماز جمعه در سال 1403با توجه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: مشارکت مردم در همه حوزه‌ها نقش تاثیرگذاری دارد و در حوزه تولید نیز صاحبان سرمایه می‌توانند در راستای جهش تولید نقش آفرینی کنند.
امینی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در بحث جهش تولید موانع را از سر راه سرمایه‌گذاران بردارند و در کار آنها تسریع به عمل آورند.
 
امام جمعه بردسکن افزود: صاحبان سرمایه برای پیشرفت و توسعه اقتصادی منطقه پای کار بیایند و منطقه را به لحاظ اقتصادی شکوفا کنند.
امام جمعه اظهار کرد: بردسکنی‌هایی که به لحاظ تمکن مالی وضعیت خوبی دارند با نیازسنجی و بومی سازی واحدهای تولیدی مورد نیاز را در منطقه ایجاد و به نوعی به رونق و جهش تولید کمک کنند.
وی به شعار سال گذشته مبنی بر مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد و افزود : هرچند در حوزه مهار تورم اقداماتی صورت گرفت ولی کافی نبود و باید متولیان امر در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند که امید است در سال جاری با توجه به نامگذاری سال شاهد یک جهش تولید در حوزه‌های مختلف باشیم که بستر ساز این مهم مردم هستند منوط به اینکه دولتمردان موانع را از سر راه تولید کنندگان بردارند.
وی با گرامیداشت سال جدید وتبریک نوروز 403 به همه مردم ایران وهمشهریان گفت: رهبری هم در پیام نوروزی وهم سخنان نوروزی خود بخوبی به مسائل اشاره داشتند ولذا نوبت دولت مردان است در کنار مردم تمهیدات لازم را فراهم آورند.وی جوانان وبهره گیری از آنان را امری ضروری نام برد وبا تشکر از نیروهای نظامی وانتظامی در روز های پایانی سال ودراین روز ها از تلاش های فرماندار ودیگر اعضای ستاد خدمات سفر در شهرستان بردسکن تقدیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار