فرماندار انتظامی ایلام گفت: پلیس با سارقان و مال‌خران در ایلام بدون اغماض برخورد می‌کند.
کد خبر: ۹۵۸۶۹۲۷
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
برخود بدون اغماض پلیس با سارقان و مال‌خران درایلام

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال سلمانی ظهر چهارشنبه در سومین جلسه قرارگاه نوروزی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی گفت: باتوجه‌به اینکه بسیاری از جرایم ریشه در سرقت دارند برخورد با سارقان و مال‌خران از اولویت مأموریت‌های پلیسی در ایام نوروز است.

 

 وی با اشاره به اینکه پیشگیری، آگاهی، اطلاع‌رسانی و پیگیری از اصول اساسی مأموریت‌های پلیسی است گفت: اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالا از شاخص‌های پلیس استان است.

 

فرمانده انتظامی ایلام بیان کرد: با همکاری و حمایت‌های خوب مردم استان و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شاهد امنیت مطلوب در سطح استان ایلام هستیم.

 

سلمانی با اشاره به اینکه برخورد با پدیده سرقت و مقابله با مال‌خران از اولویت‌های پلیس استان در این ایام است بیان داشت: پلیس ایلام در ایام نوروز مصمم است با سارقانی که در کمین‌اند تا از این فرصت استفاده و به مقاصد شومشان برسند، قاطعانه برخورد و از تمامی ظرفیت‌های لازم برای ایجاد امنیت و آرامش و جلوگیری از سرقت‌ها و برخورد با مال‌خران استفاده خواهد کرد.

 

 وی ادامه داد: با افزایش گشت‌های خودرویی، موتوری دست متهمان از سرقت‌ها تا حدود زیادی کوتاه خواهد شد و امید است باتوجه‌به زحمات شبانه‌روزی همکارانم در مجموعه انتظامی و اقدامات در دست اجرا، سرقت‌ها و جراِئم به حداقل ممکن برسد.

 

سلمانی تصریح کرد: ارتقای هوشمندسازی گشت‌های خودرویی در سطح استان به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و مردم می‌توانند هر گونه موارد مشکوک را از طریق سامانه پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار