فرمانده سپاه استان البرز در پیامی سال جدید را تبریک گفت

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن تبریک سال نو؛ تقارن زیبای بهار طبیعت و بهار دل‌ها را سرشار از خیر و برکت برای ملت بزرگ ایران دانست و سالی خوش را برای این ملت بزرگ از خداوند متعال مسالت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۶۴
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «سال جهش تولید با مشارکت مردم» از جانب رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: با مردمی سازی اقتصاد و تولید باید بستر تحول آفرینی در این عرصه را فراهم آوریم.

در متن پیام سردار حیدرنیا آمده است:
فرمانده سپاه استان البرز در پیامی سال جدید را تبریک گفت
بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

در هم آمیخته شدن شمیم دلگشای بهار طبیعت و عطر خوش بهار دل‌ها (ماه مبارک رمضان) بدون تردید سرشار از خیر و برکت است و این تقارن زیبا فرصتی ارزشمند و کم نظیر جهت نوسازی روح و خودسازی معنوی است که باید از آن به نحو شایسته استفاده کرد.

سال جدید به گوهر سخن ارزشمند رهبر انقلاب با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"آراسته شده و تامل در این نامگذاری گویای اهمیت مسأله اقتصاد در عزت و سربلندی کشور است چرا که دشمنان که در مقابله با ایمان و عزم و اراده پولادین این ملت بزرگ همواره شکست خورده اند می‌کوشند که با تضعیف اقتصاد و نابودی تولید داخلی، ایمان و امید مردم را هدف قرار دهند و تنها راه تحول در این عرصه حیاتی، جهش تولید و استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی است؛ لذا در سال جدید همه باید بکوشیم، بستر حضور و مشارکت مردم در عرصه تولید و اشتغال فراهم شود و سپاه استان البرز نیز به سهم خود از طریق فراهم کردن تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از تولید و اشتغال سهم خود را در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ادا خواهد کرد، ان شاءالله.

در پایان ضمن تبریک سال نو به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و مردم خوب استان البرز، امیدوارم سال نو سالی سرشار از پیروزی، بهروزی و موفقیت برای ملت بزرگ ایران باشد. ان شاءالله 

سرباز کوچک ولایت و خادم مردم ایران
سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار