مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه «ماهور» تهیه بانک اطلاعاتی فعالین و کنشگران رسانه را از دیگر اقدامات مجموعه اصحاب هنر و رسانه استان دانست.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۲۷
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

تهیه بانک جامع فعالین و کنشگران رسانه استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ هادی ساجدی‌فر مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه «ماهور» در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به تشریح عملکرد سه ماهه این مرکز پرداخت و گفت: این مرکز در راستای ارتقا و تقویت اهالی رسانه کلید خورد.

وی با بیان اینکه این مرکز در چهار بخش فعالیت دارد، افزود: باشگاه فکری نوش‌اندیش که پاتوقی برای اهالی رسانه است؛ در این بخش نشست‌های تحلیل و بررسی نیز برگزار می‌شود.

ساجدی‌فر ادامه داد: بخش آموزش حرفه‌ای رسانه که آموزش‌های نو از جمله واکس پاپ یا همان مصاحبه‌های میدانی به صورت ویژه در این مرکز دنبال می‌شود.

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه «ماهور» عملیات رسانه و مرکز رشد رسانه را از دیگر بخش‌های این مجموعه عنوان کرد و گفت: مرکز رشد رسانه با هدف حمایت از گروه‌های رسانه‌ای صاحب ایده‌ فعالیت دارد.

وی افزود: مرکز رشد زیر نظر پارک علم و فناوری فعالیت داشته و تنها مرکز رشد تخصصی رسانه در کشور است.

ساجدی‌فر تهیه بانک اطلاعاتی فعالین و کنشگران رسانه را از دیگر اقدامات مجموعه اصحاب هنر و رسانه استان دانست و گفت: ۱۶۰ کانال فضای مجازی، ۵۸ گروه رسانه‌ای و ۷۸ کنشگر مجازی تاکنون در استان مرکزی شناسایی و در فهرست بانک جامع قرار گرفته‌اند.

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه «ماهور» به تولیدمحتوای صورت گرفته در این مرکز هم اشاره و خاطرنشان کرد: باشگاه سرود «هورا» تاکنون ۳۰ گروه مردمی سرود را در استان شناسایی و از آنان حمایت لازم را در حوزه آموزش انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات