خبرهای داغ:
سردار مهدوی با بیان اینکه با اتحاد، هم افزایی و هماهنگی می‌توان بسیاری از موانع را پشت سر گذاشت و کار‌های بزرگ را به انجام رساند، گفت: بسیاری از کار‌های بر زمین‌مانده با همت و اراده حل می‌شود و هر زمان بر اراده و توانایی‌های خود تکیه کردیم، مشکلات و موانع رفع شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۵۴
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) در شورای فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بسیاری از کار‌های بر زمین‌مانده با همت و اراده حل می‌شود و هر زمان بر اراده و توانایی‌های خود تکیه کردیم، مشکلات و موانع رفع شد.

وی بیان کرد: با اتحاد، هم افزایی، هماهنگی و یکپارچه بودن می‌توان بسیاری از موانع را پشت سر گذاشت و کار‌های بزرگ را به انجام رساند.

سردار مهدوی مطرح کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، ارائه و بیان اقدامات و کار‌های انجام شده توسط دست‌اندرکاران در هر زمینه‌ای، امید را در مردم زنده می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی بسیاری در مجموعه انجام شده، اما هنوز با هدف اصلی فاصله داریم.

وی، بر روند انجام پروژه‌های عمرانی سپاه استان اشاره و در بازدید مسئولان کشوری از این پروژه‌ها، پیشرفت حاصله را غیر قابل باور عنوان کرد و افزود: این پیشرفت‌ها خوب، ولی راضی کننده نیست و با همت و تلاش مضاعف مجموعه‌ی سپاه استان می‌توان این پروژه‌ها را حتی با سرعت و کیفیت بیشتر و با کمترین هزینه به اتمام رساند.

سردار مهدوی تاکید کرد: اگر برنامه‌ریزی، هماهنگی، پیگیری و انجام اقدامات و برنامه‌های مجموعه مستمر باشد قطعا نتایج مطلوب حاصل می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) از افتتاح پروژه بزرگ مجموعه آبی سپاه استان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با بهره برداری از این مجموعه آبی، عموم مردم استان به ویژه جانبازان و بسیجیان می‌توانند از فضای درمانی و تفریحی حاصله که با نصب سرسره‌های آبی ایجاد شده، استفاده نمایند.

وی بر انتقاد سازنده و به جا تاکید کرد و گفت: امروز سپاه پاسداران با تمام توان رو به جلو در حرکت است و لازم هست با کار جهادی، سازنده و اقدامات به موقع در تسریع این حرکت یاری‌گر باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان سپاه استان، بیان کرد: اقدامات شبانه روزی، استقامت و صبوری شما عزیزان منجر شده که امروز دشمنان نظام اسلامی و سیاستمداران آمریکایی در برابر جمهوری اسلامی سرتعظیم فرود آوردند و این یعنی رسیدن به قدرت بازدارندگی.

سردار مهدوی اظهار داشت: به اذعان کشور‌های غربی امروز ایران اسلامی جزو سه کشور بلامنازع در سطح منطقه و آسیا است که این‌ها با تکیه بر خودباوری، توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار علیه‌السلام بدست آمده و لازم است این مسیر را با اخلاص و تلاش طی کنیم تا به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها