خبرهای داغ:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مراکز خدمات درمانی و پاراکینیکی شهرستان در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ آماده ارائه خدمات به شهروندان و میهمانان نوروزی هستند.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۷۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، دکتر محمدرضا ابیض گفت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده همه درمانگاه‌های عمومی، تخصصی و دندانپزشکی، مراکز آزمایشگاهی و رادیولوژی در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند.

 

وی افزود: نشانی مراکز درمانی فعال در ایام نوروز ۱۴۰۳ به آدرس https://darman.dums.ac.ir/مراکز-فعال-نوروزی ۱۴۰۳ قابل دسترس است.

 

دکتر ابیض ادامه داد: برای اولین بار کلینیک دندانپزشکی یازهرا (س) دزفول مجهز به امکانات و تجهیزات به روز و کادر مجرب دندانپزشک عمومی و متخصص در ایام نوروز فعال است و همه خدمات تخصصی دندانپزشکی با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه کرد: شهروندان و میهمانان نوروزی باید توصیه‌های سلامت محور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی را برای سپری کردن ایامی پرنشاط همراه با سلامتی مدنظر قرار دهند.

 

وی در پایان یادآور شد: با مراجعه به مراکز درمانی در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نارضایتی به سامانه تلفنی ۱۹۰ اطلاع رسانی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار