خبرهای داغ:
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه کار استعمارگرها برای سلطه جهانی، این است که در هر کشوری قوانین آن کشور رو فلج کنند، گفت: بعد از اتمام حجت آن کسی که قانون را قبول ندارد و قانون شکنی می‌کند، قانون هم او را قبول نکنند و خدمات قانونی از او سلب شود.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۴۱
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار نشست مدیران و اعضای ستاد های امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار کرد: آن چه که ما امروز با آن مواجهیم بخشی از آن امر به معروف و نهی از منکر و بخشی که منشاء اصلی آن است جهاد علیه دشمن است.

وی افزود: استعمارگرها که کار آنها برای سلطه جهانی، این است که در هر کشوری قوانین آن کشور رو فلج کنند، افراد را بی تفاوت، معتاد، مشروب خوار، رشوه خوار، قانون شکن و بی حجاب کنند، فرق نمی کند، شانس آن ها در این است که یک جامعه ای هرج و مرج بشود، این مقدمه ی اولیه است برای تسلط آن ها.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: باید از دیدگاه مقامات اطلاعاتی عناصری که مجری طرح های بیگانه در داخل کشورند بیست سال قبل در دستگیری که از خانم های بی حجاب در اطراف حرم مبارک قم داشتند، دستور می گرفتند که این کار را بکنند؛ این آن عناصر نامطلوب عامل دشمن است این فرق می کند با آن هایی که اغوا شدن یا جاهل اند و لغزش پیدا کردند، ما بخشی امر به معروف و نهی از منکر داریم که تابع قوانین خودش است که اساس آن دلسوزی و محبت، دستگیری و نجات از بند دشمن است.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: اما این مجموعه ای که همواره منحصر به اینجا نیست در هر جای رخنه شود، مجری برنامه های بیگانه است برای فلج کردن کشور و از بین بردن نظام؛ لذا باید برخورد شود و این برخورد نظیر برخورد با تروریست است، حتی خطرش بدتر از تروریست است، چراکه تروریست وقتی می آید همه آن رو می شناسند به عنوان دشمن، پس همه موضع می گیرند اما این در جنگ نرم و انواع و اقسام مسائل فرهنگی و سیاسی در قالب یک آدم دلسوز می آید، مردم گول می خورند، جوان ها و نوجوان ها؛ آدم های کم تجربه یا کم سواد گول می خورند، لذا آن طیف باید جدا شود.

وی افزود: مسئله ی بعد در امر به معروف و نهی از منکر که خب در این باره اقداماتی بوده و هست ولی باید قوی بشود این است که همان تبیین و آگاهی دادند نسبت به عناصرخودی که دچار لغزش و جهالت و انواع و اقسام نا آگاهی ها است، تبیین به صورت های مطلوب و زیبا و به صورت موثر، در حد کفایت، از طریق سازمان های مربوطه صورت گیرد.

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: طرح موثری را هم به صورت یک مصوبه ای باشد واقعا همه جایش همه اقداماتش اقدامات معقول و موثر باشد؛ اگر بعد از جداسازی عناصر نامطوب بیگانه و خدمات لازم به عنوان اتمام حجت بر عناصر به نحوی جاهل یا مغرور یا بی تجربه یا بی سواد؛ آن وقتی که اتمام حجت شد بر آن ها از این جهت، وقتی جوهره ی حرف فردی این است که من قانون را قبول ندارم، پس قانون با آنها فاصله بگیرد.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: بنده در جای خودش گفتم و این مسئله ثابت است، هر شهروند در هر کشوری در نظام جمهوری اسلامی میلیون ها یا میلیاردها امتیاز قانونی به او اختصاص داده می شود که حالا یا استفاده می کند یا میتواند استفاده کند، وقتی می گوید من قانون را قبول ندارم، خدمات به او را قطع کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رسانه های بیگانه خیلی روی این جهت حساسیت ایجاد کردند، علامت این است که دشمن از این عمل می ترسد، پس این بهترین عمل است؛ منتها بعد از اتمام حجت و بعد از جداسازی از عناصر نامطلوب بیگانه با خودی؛ آنگاه بعد از اتمام حجت آن کسی که قانون را قبول ندارد قانون هم آن را قبول نکنند و همه منتظر اجرا هستیم.

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: اگر بدانند که این عمل اجرا می شود مطمئن باشید چهل و هشت ساعت همه شان جمع می کنند به جهت اینکه فرد قانون شکن لحظه به لحظه از قانون باید استفاده کند؛ امیدواریم که جنبه اجرایی‌اش و میدانی‌اش بیشتر از جنبه جلسات و تصمیم گیری ها بشود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها