در این نشست اعضای سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی استان بر اهمیت توجه به دو قشر دانش آموز و دانشجو در جامعه مطالبی را بیان کردند.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۰۷
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر ،مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان به همراه کارکنان این سازمان و دانش آموز بسیجی علی لاهوتی، ریاست مجلس دانش آموزی کشور و فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهدای عشایر از فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان و همکارانشان در این ناحیه در نشستی صمیمانه دیدار و تجلیل کردند.

در این نشست اعضای سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی استان بر اهمیت توجه به دو قشر دانش آموز و دانشجو در جامعه مطالبی را بیان کردند.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر در موضوعات مختلف جهاد تبیین و برنامه های مشترک برای هم افزایی و تعامل بسیج دانش آموزی و دانشجویی در سال جدید هم اندیشی کردند.

پایان این نشست توسط مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان و پرسنل این سازمان از فرمانده ناحیه دانشجویی و کارکنان این سازمان و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان به خاطر همکاری و مشارکت در برنامه های بسیج دانش آموزی تجلیل به عمل آمد.

دیدار کارکنان سازمان بسیج دانش آموزی با مسئول بسیج دانشجویی استاندیدار کارکنان سازمان بسیج دانش آموزی با مسئول بسیج دانشجویی استاندیدار کارکنان سازمان بسیج دانش آموزی با مسئول بسیج دانشجویی استاندیدار کارکنان سازمان بسیج دانش آموزی با مسئول بسیج دانشجویی استاندیدار کارکنان سازمان بسیج دانش آموزی با مسئول بسیج دانشجویی استاندیدار کارکنان سازمان بسیج دانش آموزی با مسئول بسیج دانشجویی استاندیدار کارکنان سازمان بسیج دانش آموزی با مسئول بسیج دانشجویی استان
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار