مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: نخستین مرحله طرح گلگشت نوروزی با شعار "سوخت، تلاش و آبادانی" در این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۱۷
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، جواد بلندی اظهار کرد: نخستین مرحله طرح گلگشت نوروزی با شعار "سوخت، تلاش و آبادانی" همزمان با آخرین مرحله بازدید گروه معین منطقه در روزهای پایانی سال اجرا شد.

وی در بیان هدف اجرای طرح افزود: تیم گلشت نوروزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران باید دوباره اقدامات منطقه را در بازدید میدانی مسیرهای پرتردد از جمله تربت‌حیدریه که محل تلاقی گذرگاه شمال و جنوب کشور به سمت مشهد است مورد ارزیابی و پایش قرار ‌دهد.

بلندی با بیان این که مرحله دوم بازدید گلگشت نیز تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا می شود اعلام کرد: معاونان و روسای واحدهای کنترلی و نظارتی همراه با مسوولان روابط عمومی، از جایگاه‌های عرضه سوخت بازدید میدانی به عمل ‌می آوردند و موانع و مشکلات احتمالی را احصا می کنند تا نتیجه در رفع موانع پیگیری شود.

وی عنوان کرد: طرح نظارت بر عرضه سوخت نوروزی در منطقه تربت حیدریه در راستای عرضه مناسب در حال انجام است و همه اقدامها در راستای افزایش رضایتمندی مردم به عنوان مصرف کنندگان نهایی است.

مدیر شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه تاکید کرد: این تلاش‌ها باید موجب افزایش رضایتمندی شود و اجرای طرحهای نظارتی هم برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و رفع آنهاست.

در راستای مسوولیت اجتماعی شماره تماس ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان به صورت ۲۴ساعته آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات هموطنان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار