امام جمعه مهریز: مسئولان نسبت به مهار تورم و نظارت بر بازار توجه ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۸۷
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به نامگذاری امسال از طرف رهبری به مهار تورم و رشد تولید بیان داشت: دستگاه‌ها نسبت به شعار سال باید ارزیابی شوند و همچنین باید گزارش عملکرد بدهند.

محی الدینی راه اندازی بنگاه‌های راکد را یکی از موفقیت‌های دولت در سال جاری دانست و گفت: برداشتن برخی موانع تولید و راه اندازی واحد‌های راکد از اقدامات خوب دولت در سال جاری بوده است.

وی تصریح کرد: اقدامات دولتمردان باید به سمتی برود که بر سر سفره‌های مردم دیده شود و در سال جدید هم مسأله معیشت مساله اول کشور باشد.

خطیب جمعه مهریز بیان داشت: در تولید مشکل خاصی نداریم، اما در تورم مشکلاتی مانند افزایش سرسام آور قیمت‌ها در بخش مسکن و خودرو و افزایش اجاره بها و معیشت مردم شاهد هستیم که که باید نظارت بیشتری شود.

وی بیان داشت: انتظار مردم نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر بازار و برخورد با محتکران و عده‌ای زالو صفت در بازار می‌باشد.

امام جمعه مهریز همچنین با اشاره به ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت بیان داشت: باید وابستگی به نفت در کشور کم شود و هرچه کشور وابسته بیشتر به نفت باشد با نوسان قیمت آن بازار دچار تزلزل می‌شود و مسئولان باید این موضوع را دنبال کنند.

ارسال نظرات