خبرهای داغ:
آیین افتتاحیه برنامه های قرآنی و جلسات اخلاق به مناسب آغاز ماه مبارک رمضان با حضور فرمانده ناحیه، مسئول حوزه نمایندگی و کارکنان در سالن نمازخانه ناحیه مسجدسلیمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۲۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در مسجدسلیمان ،سرهنگ پاسدار حسن محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در آیین افتتاحیه کلاسها قرآن و جلسات اخلاق ویژه ماه مبارک رمضان در جمع کارکنان این ناحیه گفت: جهت عمق بخشی باورهای دینی باید با کتاب خدا و آموزه های الهی انس بیشتری داشته باشیم و فراهم نمودن کلاسهای قرآن و این جلسات در ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای کارکنان ایجاد میکند و همه می توانند با شرکت در این کلاس و جلسات در میسر رشد وقرب الی الله باشند.

 

حجت الاسلام نیسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نیز در این آیین گفت : شرکت در این کلاسها دراین ماه مبارک فرصت مناسبی برای رشد و تعالی روح و بعد معنویت است که خداوند این فرصت عالی را در ماه مبارک رمضان دوچندان کرد.

 

وی در پایان برنامه های معرفتی و قرآنی در سطح ناحیه را تشریح کرد و افزود:برنامه های این ماه هم بصورت حضوری و هم غیر حضوری با موضوعات قرآنی ،نشستهای بصیرتی و اخلاقی در سطح ناحیه طبق برنامه ریزی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار