مسئول حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: همزمان با آغاز ماه رمضان؛ اجرای برنامه‌ های فرهنگی در سطح بوستان‌ها و برگزاری پویش‌های مختلف توسط جهادگران استان قم انجام می‌‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۲۰
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

سرهنگ ضیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ را تقارنی فرخنده دانست و ابراز داشت: این تقارن فرخنده برای اردوهای کوتاه مدت هجرت که به صورت ۱۰ روزه به مناطق محروم و کم برخوردار انجام می‌شود ممکن است محدودیتی ایجاد کند، اما فرصتی برای جهادگران است که گروه‌های جهادی به خدمت رسانی در محله خود بپردازند.
وی افزود: جهادگران استان قم، پویش های مختلفی را پیرامون محله محوری و مسجد محوری در ماه مبارک رمضان ایجاد کردند که خدمت رسانی را به نحو مطلوب انجام دهند.
مدیر حرکت‌های جهادی استان قم عنوان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به موضوع اکرام مساجد و نماز هست؛ لذا یکی از طرح ها و پویش های انجام شده غبار روبی مساجد بود که در ۱۵۰ مسجد با حضور جهادگران قم انجام شد.
وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی محله محور غبارروربی مساجد را با همراهی پایگاه بسیج و نمازگزارن انجام دادند افزود: کارهای عمرانی مساجد را تا جایی که امکان پذیر بود، پیگیری کردند و این خدمات رسانی‌ها با همکاری قرارگاه های پهنه ای و محلی صورت پذیرفت.
مدیر حرکت‌های جهادی عنوان کرد: از دیگر طرح ها در حال اجرا؛ پویش افطاری ساده در شبهای جمعه همزمان در مساجد محله با کمک های مردمی و گروه های جهادی می باشد.
او در ادامه گفت: برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌های محله، برگزاری انواع پویش های از دیگر فعالیت‌های جهادی در حال اجرا است.
وی در پایان افزود: هر چند جهادگران مشغول فعالیتهای قرآنی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان به صورت محله ای می باشند اما اردوهای جهادی نوروز در قالب‌های: عمرانی، فرهنگی، پزشکی و بازسازی مدارس در روستاهای قم از اذان ظهر تا نیمه شب از ۵ الی ۱۰ فروردین برقرار خواهد بود.

انتهای خبر/تقی نژاد

ارسال نظرات