رئیس سازمان ورزش بسیج در مراسم تکریم بازنشستگی جناب سرهنگ ارجمند گفت: با تمام وجود از تلاش‌ها و خدمات بی‌دریغ جناب سرهنگ ارجمند قدردانی می‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۵۸۸۶
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، در مراسمی تکریم برادر ارجمند که به میزبانی سازمان ورزش بسیج  و با حضور همکاران سازمان و معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، از برادر ارجمند جانشین وقت سازمان ورزش بسیج به پاس سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم، سرهنگ نشاطی رئیس سازمان ورزش بسیج ضمن ابراز احترام و قدردانی از زحمات بی‌شائبه و تلاش‌های مستمر برادر ارجمند، بر اهمیت نقش ایشان در پیشبرد اهداف فرهنگی سازمان تأکید کرد و افزود: « با تمام وجود از تلاش‌ها و خدمات بی‌دریغ جناب سرهنگ ارجمند قدردانی می‌کنیم. ایشان با اخلاص و تعهد کامل، نقش بی‌بدیلی در انجام مأموریت ها داشته‌اند و همواره الهام‌بخش ما بوده‌اند.»

 

در پایان این مراسم، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به برادر ارجمند اهدا شد و از ایشان خواسته شد تا در آینده نیز همچون گذشته دراین عرصه فعالیت داشته باشد. این مراسم نشان از ارزش و احترامی داشت که سازمان ورزش بسیج برای تجربیات و دانش ایشان قائل است.

ارسال نظرات