ایستگاه صلواتی و میز خدمت جهادی و پایش نذر سلامت، ارمغان رمضان به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۶۶۹
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،دکتر میری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دانشگاه علوم پزشکی سپاه شهرستان زاهدان گفت : در کنار یادمان شهداء، پایش تست سلامت در مناطق محروم با هدف امید آفرینی انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف پایش تست سلامت افزود :ایستگاه سلامت به منظور خدمت به مدعوین وکارکنان ونیز پایش تست سلامت و برپایی میز خدمت به منظور پاسخگویی به سوالات بهداشتی وعلمی وآموزش و همچنین پیشگیری برای همکاران انجام شد..

میری تصریح کرد :پایش تست سلامت همچنان برای کلیه همکاران درسایر ادارات و نیز سایرمناطق محروم برای ایجاد امیدآفرینی وجهاد خدمت و نیز خدمت ماندگار ادامه دارد.

گفتنی است ؛اهداء تبرکات مهدویه به صورت پک فرهنگی و نیز توصیه های بهداشتی وهمچنین توصیه معنوی برای خودسازی وبصریت افزایی وروشنگری ونیز برگزاری مسابقه شعر سلامت وهمچنین عکاسی "ارمغان رمضان" وکارهای جهادی ،از دیگر فعالیتهایی است که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ودبیر خانه بسیج جامعه پزشکی در این برنامه انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار