خبرهای داغ:
۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ مصادف با سالروز عروج ملکوتی سردار سرلشکر شهید حاج محمد حسن کوسه چی (پارساکیان) است گرامیداشت این روز با شهید گرانقدر بیشتر آشنا شویم.
کد خبر: ۹۵۸۵۵۹۹
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول سردار سرلشکر شهید محمدحسن کوسه‌چی در یازدهم مهرماه ۱۳۳۳ در دزفول دیده به جهان گشود.

شهید کوسه چی از فرماندهان فعال و توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مسئولیت های متعددی از جمله جانشینی لشکر ۷ حضرت ولی عصر (عج) ،فرمانده لشکر ۲۵ کربلا ،فرمانده قرارگاه نجف اشرف،فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج)، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ، دبیر گروه ارزیابی دفاعی رزمی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) و... را در کارنامه درخشان خود ثبت نموده است.

شهید کوسه چی روح مقتدر و پاکباخته خود را از بار گران جسم مجروح و بلاکشیده‌اش را سنگر به سنگر برای مقابله با دشمنان اسلام و ایران به دوش کشید و مسوولیتهای خطیر را یکی پس از دیگری با سرافرازی به سرانجام رساند.

شهید کوسه چی از پیشتازان قافله جهاد و حماسه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و از فرماندهان غیور و فاتح سنگرهای دشمنان این مرزو بوم بود که در پشت سیمای سرشار از مهربانی و خلق کریم خود، با اراده پولادین و گامهایی استوار و صداقت و شجاعتی مثال زدنی در تمام صحنه‌های دفاع از کیان نظام اسلامی حضوری موثر و فعال داشت.

سردار شهید کوسه چی جانباز مخلص، صبور و خستگی ناپذیر میدانهای خطیر دفاع از انقلاب اسلامی در آخرین ماموریت خود به عنوان دبیر گروه ارزیابی دفاعی رزمی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در پی حضور در رزمایش نظامی در۲۲ اسفند ۱۳۹۹ جان عزیز خود را در مسیر دفاع از آرمانهای رفیع حضرت امام راحل(ره) و در مسیر سربازی امام خامنه ای (مد ظله العالی) به حضرت باری تعالی تقدیم کرد و در منطقه دشت‌عباس بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شرف شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

یادش گرامی و راهشان پر رهرو باد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها