مسئول سازمان ورزش بسیج گفت: ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان عزیز در گردانهای سازمان بسیج در اولویت مأموریت‌های این سازمان قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۵۵
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ نشاطی گفت: ارتقا آمادگی جسمانی بسیجیان عزیز در گردان های بیت المقدس و کوثر در اولویت مأموریت‌های این سازمان قرار دارد. با توجه به اهمیت این مسئله، برنامه‌های آموزشی و کلاس‌های دفاع شخصی و رزمی در دستور کار قرار گرفته است. همچنین، برای افزایش آمادگی جسمانی بسیجیان، چندین مرحله کوهنوردی نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان ورزش بسیج اظهار داشت: ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان عزیز، یکی از اولویت‌های ما در سازمان است. در تلاش هستیم که با اجرای برنامه های متنوع به سطح مطلوبی از آمادگی جسمانی برسیم، تا بسیجیان در مأموریت های تعریف شده با اعتماد به نفس و تمرکز بالا، به موفقیت‌های بزرگی دست یابند.

سرهنگ نشاطی در پایان خاطر نشان کرد: در نظر داریم که هر برنامه‌ای که برای برادران بسیجی در نظر گرفته می‌شود، برنامه متناظری نیز برای خواهران بسیجی در نظر بگیریم، تا همه بسیجیان عزیز بتوانند از فرصت‌های یکسانی برای رشد و پیشرفت استفاده کنند.

ارسال نظرات