خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان به تبیین جایگاه خانواده معظم شهدا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۹۰
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی در دیدار با جمعی از پاسداران فرزند شهید در سپاه استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت مقام شهید،ایثار و شهادت و نامگذاری روز ۲۲اسفند ماه به همین نام اظهار داشت: دیدار با فرزندان شهید پاسدار شاغل در مجموعه سپاه استان سمنان را برای خود توفیقی بزرگ می دانم.
وی با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان گفت: امیدوارم همگی ما درک درست، دقیق و عمیقی نسبت به این ماه مبارک
داشته باشیم و از لحظه لحظه آن به بهترین وجه ممکن بهره مند شویم.
فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه به بیان جایگاه شهدا و مقام والای خانواده معظم آن دلاور مردان از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت و افزود: در بیان جایگاه رفیع خانواده شهدا و فرزندانشان همین بس که رهبر معظم انقلاب فرموده اند «من بارها با کمال وجود به بازماندگان شهدا عرض کردم دعا کنیم خدا ما را با عزیزان و شهدای شما محشور کند، اینها هستند که پیش خدا مقام دارند. عزیزان شما به بهترین دستاوردی که یک انسان ممکن است دست پیدا کند، دست پیدا کردند و اجر شما پشت سر شهدا قرار دارد».
سردار شوقانی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین فرموده اند «فرزندان شهدا به نام پدرانشان افتخار کنند، آنها کسانی بودند که نه در راه تقابل دشمن بلکه برای حفظ میهن، حفظ استقلال و شرف ملی ایستادگی کردند».
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده اند«شما فرزندان شهدا یک امتیاز بر همه دارید و آن این است که پیوند عمیقی بین شما و اسلام، قرآن و انقلاب به وجود آمده است؛ یعنی دشمن اسلام استکبار جهانی و قدرتمندان عالم عزیزترین فرد شما را که در راه اسلام مبارزه می کرده است، را از شما و از ما گرفته اند و این چیز کمی نیست؛ شهید ما پدر شما به میدان جنگ رفت و مبارزه کرد تا شهید شد و این مبارزه مقدس ترین مبارزه عالم است و این یک یادگار در خانواده شماست».
فرمانده سپاه استان سمنان افزود:رهبر معظم انقلاب همچنین در عظمت جایگاه خانواده شهدا فرموده اند«شما فرزندان شهدا هستید و پدران شما در این راه جان خودشان را داده اند و شما احب و اولا هستید که این راه را ادامه بدهید و در این راه حرکت کنید؛ مسأله خانواده شهدا فقط این نیست که یک شهید در راه حق به شهادت رسیده است صبر آنها یک کوه با ارزش است همینکه پدر و مادر و همسر و فرزند شهید صبر می کنند بر این مصیبت ارزش بسیار والایی است.شما باور می کنید که خدا بر شما صلوات بفرستد. خدا صلوات بفرستد بر شما شمایی که خانواده شهید هستید وقتی صبر می کنید بر این مصیبت و شکر می کنید خدا را و تحمل می کنید و آن را پای خدا حساب می کنید این صبر شما موجب می شود که خداوند بر شما صلوات بفرستد».

ارسال نظرات
پر بیننده ها