نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: نقش آفرینی همه گروه‌ها از اقوام و مذاهب مختلف در حادثه سیلاب جنوب استان از جلوه‌های وحدت است.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۷۸
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، آیت الله محامی در مراسم افتتاح بیمارستان سیار سپاه ویژه منطقه سیل زده دشتیاری و چابهار گفت: در حادثه سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان همه گروه‌ها از اقوام و مذاهب مختلف در کنار یکدیگر هستند و این نشانه اتحاد، انسجام و از جلوه‌های وحدت است.
است.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سیلاب در جنوب استان خسارت‌هایی را در پیش داشت و خوشبختانه در کنار بحث انتخابات مسئولان و دستگاه‌های مختلف از همان روزهای ابتدایی پای کار امدادرسانی به مردم آمدند.

امام جمعه زاهدان افزود: در ادامه عنایت مقام معظم رهبری و دستورات ایشان بر کمک‌رسانی به مردم سیل زده سبب جلب توجه مسئولان کشوری و مردم در سراسر کشور به سیستان و بلوچستان شد و پس از آن نیز ریاست محترم جمهور نیز به منطقه سفر کرده و از نزدیک مشکلات را بررسی کردند و در واقع سیل مهربانی از سایر نقاط کشور به استان روانه شد و همدلی مردم در سراسر کشور را مشاهده کردیم.

آیت‌الله محامی هدف از سفر به مناطق سیل زده را اطلاع از وضعیت مردم سیل زده، قدردانی از مسئولان و گروه‌های جهادی و بررسی مشکلات مردم پس از وقوع سیل عنوان کرد و گفت: در منطقه حضور پیدا کردند و گروه‌های مختلف گزارش‌هایی به بنده ارائه کردند که امیدواریم این وعده‌ها به فراموشی سپرده نشود.

وی ادامه داد: خوشبختانه کمک‌رسانی به مردم صورت گرفته و مشکلات در حوزه زیرساخت‌هاست و نیازمند تدبیر است چرا که متاسفانه از تجربه سیلاب گذشته استفاده نکردیم و اقدامی توسط دولت‌های مختلف در حوزه پیشگیری صورت نگرفته است.

آیت‌الله محامی تاکید کرد: زیرساخت‌ها باید به گونه‌ای فراهم شود که دیگر شاهد چنین حوادثی ناشیم و با احداث سیل‌بندها آب را ذخیره‌سازی و مورد استفاده قرار دهیم.

وی اظهار داشت: استاندار، معاونين، مسئولان ادارات مختلف، نیروهای نظامی و انتظامی از هنان روزهای ابتدایی در منطقه حاضر شدند و به خدمت‌رسانی پرداختند که فعالیت‌های آن‌ها جای قدردانی دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: در حادثه سیلاب جنوب استان همه اقوام و مذاهب در کنار یکدیگر بوده و در جهت رفع مشکلات تلاش می‌کنند که این همدلی نشانه اتحاد، انسجام و از جلوه‌های وحدت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار