خبرهای داغ:
دیدار رئیس اتحادیه کارگری «حق ایش» ترکیه با شهردار تبریز:

حمایت از غزه رویکرد مدیریت شهری تبریز است

تبریز- شهردار تبریز در دیدار رئیس اتحادیه کارگری «حق ایش» ترکیه با اشاره به خواهرخواندگی این شهر با غزه، حمایت از مردم فلسطین را از رویکردهای مهم مجموعه مدیریت شهری تبریز دانست.
کد خبر: ۹۵۸۴۹۵۵
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار افزود: اینکه حق ایش ترکیه تمام قد در حمایت از غزه فعال است برای ما و مسلمانان و آزادی خواهان جهان بسیار خوشحال کننده است.

وی موضوع گیری و برگزاری برنامه های مختلف اتحادیه حق ایش ترکیه را بسیار مهم خواند و اضافه کرد: این حمایت باید ادامه باید تا شاهد اثرگذاری برای توقف حملات باشیم.

هوشیار با اشاره به قدمت و تاریخ طولانی تبریز در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، یادآوری شد: تبریز قطب اقتصادی ایران و یکی از پرتراکم ترین شهرها به لحاظ وجود کارگران است.

وی از فعالیت ۱۲ هزار نفر کارگر و کارمند شهرداری تبریز خبر داد و گفت: ما به دنبال حفظ حق و حقوق کارگران هستیم و بر این اساس آنها را سهامدار مجموعه شهرداری کرده ایم.

هوشیار خواستار توسعه همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری شرکت های ترک در تبریز شد.

رئیس اتحادیه کارگری «حق ایش»  ترکیه نیز در این دیدار، با تاکید بر حمایت از حق مردم غزه و با اعلام انزجار از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، دفاع از حقوق مشروع مردم مظلوم غزه و فلسطین را ضروری دانست.

محمود ارسلان با بیان اینکه مطالبه اصلی مردم فلسطین و مسلمانان جهان پایان اشغال سرزمین های فلسطینی از دست صهیونیستها است، خاطرنشان کرد: قدس قبله نخست مسلمانان است و ارزش و اهمیت ویژه ای برای ما دارد.

ارسلان با اعلام اینکه به عنوان سندیکای کارگری ترکیه اقداماتی را برای برقراری آتش بس در غزه با همکاری سایر اتحادیه ها در جهان شروع کرده ایم، برگزاری کنفرانس بین المللی ۶ مارس (سه روز قبل) ویژه زنان با حضور نمایندگان زن ۳۷ کشور در آنکارا را نمونه ای از اقدامات اتحادیه "حق ایش" برشمرد که در آن بر حقوق مردم فلسطین تاکید شد.

وی شهادت و زخمی شدن روزانه صدها غزه ای در اثر حملات ارتش اسراییل را موجب تاسف مردم ترکیه بیان و اضافه کرد: مشاهده صحنه های جنایت صهیونیست ها قلب هر مسلمانی را به درد می آورد.

محمود ارسلان برای شرکت در نشست مشترک اتحادیه کارگری حق ایش ترکیه و کنفدراسیون عالی کارگری ایران به تبریز سفر کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار