دکتر حسن پور خطاب به نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی گفت: مردم وطیفه خودشان را انجام دادند و انتظار میرود که اولین جلسه علنی مجلس جدید با موضوع بهبود معیشت مردم تشکیل شود و نمایندگان این فرصت چند ماهه پیش رو بویژه تعطیلات را باید صرف تهیه طرحهای اجرایی برای سامان دادن اقتصاد و معیشت مردم نمایند.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۲۲
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار سرویس اصناف خبرگزاری بسیج؛ دکتر حسن پور در جمع بسیجیان حوزه عمار بسیج اصناف مشهد مقدس: باید دست مردم بصیر ایران اسلامی را که در انتخابات اخیر تمام توطئها دشمن را نقش بر آب نمود، بوسید. انتخابی تمدنی و جهاد گونه که در این عرصه مردم شریف خراسان بویژه مشهد مقدس گل کاشتند و اصناف ،بازاریان و فعالان اقتصادی استان نقش بسزایی را ایفا نمودند.

دکتر حسن پور خطاب به نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی گفت: مردم وطیفه خودشان را انجام دادند و انتظار میرود که اولین جلسه علنی مجلس جدید با موضوع بهبود معیشت مردم تشکیل شود و نمایندگان این فرصت چند ماهه پیش رو بویژه تعطیلات را باید صرف تهیه طرحهای اجرایی برای سامان دادن اقتصاد و معیشت مردم نمایند و در این مسیر سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی آماده ارائه راهکارهای عملی به نمایندگان منتخب است.

سردار حسن پور ضمن محکومیت جنایات روزافزون رژیم صهیونیست در قتل عام مردم غزه بیان داشت: به لطف الهی نصرت الهی حتمی است و ماه مبارک رمضان پایانی بر این جنایتها خواهد بود و ان شالله در آینده نزدیک شاهد اضمحلال این رژیم و حامیان آن بویژه آمریکای جنایتکار خواهیم بود.

ارسال نظرات