زنجان-مسئول برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون از مشخص شدن نفرات برتر این مسابقات خبر داد و گفت: سه ورزشکار زنجانی در بین نفرات برتر حضور دارند.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۰۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

نفرات برتر انتخابی تیم ملی بدمینتون مشخص شدند

غلامرضا باقری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار کرد: پس از دو روز رقابت در چارچوب مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۱۵ سال پسران برای حضور در مسابقات آسیای میانه، متین خواجوی از خراسان رضوی، امیرعلی حاتمی از تهران، امیرحسین بهجتی از یزد، احسان ناصر احمدی از زنجان، رادین بهمنی از زنجان و ماهان مرادی از زنجان، مجوز حضور در اردوی تیم ملی بدمینتون زیر 15 سال را به دست آوردند. 

 

مسئول برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون افزود: در مسابقات انتخابی زیر ۱۵ سال پسران که از 17 تا 18 اسفند ماه به میزبانی زنجان برگزار شد، 18 بازیکن دعوت شده بودند که در 6 جدول 3 نفره به صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند که پس از مرحله مقدماتی بازی‌ها به صورت تک حذفی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: 6 ورزشکار انتخاب شده برای حضور در اردوی تیم ملی بدمینتون پسران زیر 15 سال کشور، سال 1403برای نخستین اردوی تیم ملی که در هشتم فروردین ماه از سوی فدراسیون بدمینتون برگزار می‌شود دعوت خواهند شد. باقری گفت: دو نفر از ۶ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی بدمینتون پسران زیر 15سال پس از رقابت در اردو برای شرکت در مسابقات آسیای میانه 2024 ازبکستان دعوت خواهند شد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار