فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: شما خبرنگاران در جنگ روایت‌ها که نقطه نبرد با استکبار است حضور دارید و با ابعاد پیچیده آن آشنا هستید.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۳۶
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی شامگاه امروز در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن اجتماعات شهدای ایلام گفت: شما خبرنگاران در جنگ روایت‌ها که نقطه نبرد با استکبار است حضور دارید و با ابعاد پیچیده آن آشنا هستید؛ در دنیای امروزه کلمات قدرتمند هستند و می‌توانند تحرکات سیاسی و اجتماعی را رقم زده و همانند موشک بعد جدیدی پیدا کرده و مرزهای جدیدی را درهم‌شکسته است.

 

وی افزود: در دنیای امروز به‌تدریج جغرافیای ذهن‌ها در زندگی ما گسترده‌تر شد و دشمن به دنبال تغییر نگرش ما است.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: امروز در حضور افکار عمومی با شعار روانی رخدادها و حوادث روبه‌رو هستیم و دشمنان برنامه دارند و در تلاش است با ایجاد تردید و ابهام مقدسات ما را شکسته و واقعیت را وارونه جلوه دهند و جامعه را دچار تنش کند.

 

شاکرمی گفت: امروز افکار عمومی در دست خبرنگاران است و بسیج همواره در تلاش است از این ظرفیت استفاده کند.

 

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به بحث امیدآفرینی توجه ویژه‌ای دارند؛ به همین دلیل جشنواره ابوذر باهدف امیدآفرینی برگزار می‌شود و هر ساله اهداف دقیق‌تر می‌شود و همچنین سعی داریم بیشتر به سمت مسئله‌های محوری بپردازیم.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: جشنواره ابوذر با ایجاد فضای رقابتی روحیه نشاط را به فضای رسانه‌ای منتقل می‌کند و توانسته بخشی از مشکلات را حل کرده و در جهاد تبیین نقش مهمی داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: امید آفرینی و جنگ رسانه‌ای با دشمنان از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار